فراهم کننده‌ها

  • رنگ های موجود
  • مدل ها
  • مدل کمربند(موجود)
  • کمربندهای موجود

50 نوع مختلف ست کیف و کمربند مردانه چرم

50 نوع مختلف ست کیف و کمربند مردانه چرم

ست های کیف و کمربند یکی از مناسب ترین، رایج ترین، بدون ریسک ترین و کاربردی ترین هدیه هایی است که می توانید برای آقایان تهیه نمایید. به همین دلیل است که انواع و اقسام کیف پول و کمربند های ست در طرح ها و مدل ها، جنس ها و کیفیت های متفاوت در بازار موجود هست که براحتی می توانید متناسب با بودجه خود یکی از آنها را تهیه کرده و به عزیزانتان هدیه دهید.

در این مقاله ما سعی داریم تا 10 ست کیف و کمربند مردانه را به شما عزیزان معرفی و پیشنهاد کنیم که همگی آنها را می توانید توسط لینک خریدی که در زیرشان موجود هست از فروشگاه جعبه کادو تهیه نمایید.

1 - ست کیف و کمربند چرم تبریز MassimoDutti

ست کیف و کمربند چرم تبریز از چرم درجه یک تبریز تهیه شده است. این ست در سه رنگ مشکی، قهوه ای تیره و قهوه ای روشن موجود می باشد. این ست با برند MassimoDutti معرفی شده است . دوخت هر رنگ متناسب با رنگ ست طراحی و پرداخت شده است. محصولی درجه یک از نظر طراحی،برش،دوخت، جنس و ... . این ست زیبا درون جعبه ی چوبی مخصوص به خود که برای این ست طراحی شده تقدیم شما عزیزان می شود.

ست کیف چرم مردانه

 

خرید از جعبه کادو

2- کیف پول مردانه چرم تبریز مدل M136

کیف پول مردانه چرم تبریز مدل M136 از بهترین و مرغوبترین چرم طبیعی گاو تهیه شده.این کیف پول از برش لیزری تمیز و دوخت فوق العاده برخوردار است و با برند معروف MassimoDutti معرفی شده است. درون هر کیف کارت گارانتی 1 ساله وجود دارد که تضمین کننده کیفیت فوق العاده این کیف پول چرم مردانه است. این کیف دارای 22 عدد جای مختلف برای اسکناس،موبایل،کلید، مدارک ماشین،انواع کارت شناسایی، عکس و ... می باشد .این محصول در سه رنگ، مشکی، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره موجود است. این محصول را هم می توانید در جعبه های هدیه و یا جعبه های اصلی خود محصول تحویل بگیرید.

کیف پول مردانه چرم تبریز مدل M136

خرید از جعبه کادو

 

3 -ست کیف و کمربند چرم مردانه مدل BAG16

ست کیف و کمربند چرم مردانه مدل BAG16 از چهار تکه تشکیل شده که شامل، کیف پول، جاکارتی،سگک و تسمه کمربند است. این چهار تکه درون یک جعبه زیبا، محکم و از جنس هاردباکس قرارگرفته که حتی نیازی به کادوپیچی هم ندارد. این ست کیف و کمربند و جاکارتی در سه رنگ مشکی، قهوه ای تیره و قهوه ای روشن با قیمتی اقتصادی و بصرفه تقدیم شما عزیزان می شود.

ست-تمام-چرم-کیف-و-کمربند

 

خرید از جعبه کادو

 

 

4- ست هدیه کیف و کمربند چرم مدل BAG17

ست هدیه کیف و کمربند چرم مدل BAG17، از چرم طبیعی تبریز تهیه شده و بسیار باکیفیت است.این ست از چهار تکه، کیف پول،جاکارتی،سگک کمربند و تسمه کمربند تشکیل شده است.تمامی چهار قلم این ست درون یک جعبه سفت و محکم و بسیار زیبا قرار گرفته، و آماده ی کادو دادن است.هر چهار قلم ست دارای برش و دوخت تمیزی است.این ست در رنگ های مشکی،قهوه ای تیره و قهوه ای روشن با کادوپیچی رایگان تقدیم شما عزیزان می شود.

ست-هدیه-کیف-و-کمربند-مردانه

خرید از جعبه کادو

 

 

5- کیف پول پالتویی چرم تبریز مدل Milano

کيف پول سايز بزرگ یا کیف پالتویی مدلMilano یک کیف پول ساده و بسیار شیک و در عین حال جادار بوده که یکی دیگر از محصولات خوب از جنس چرم تبریزمی باشد.این کیف از جنس چرم طبیعی گاو می باشد. این کیف پول زیبا، در 3 رنگ مشکی و قهوه ای تیره و قهوه ای روشن موجود می باشد. این کیف را می توانید در هنگام سفارش هم با جعبه اصلی و هم با جعبه کادو مخصوص سفارش دهید.

 کیف پول پالتویی چرم تبریز مدل Milano

خرید از جعبه کادو

 

6 - ست کیف و فندک و خودکار مدل NB054

ست کیف و فندک و خودکار مدل NB054، یک ست چهار تکه است که از یک فندک اتمی،یک کیف پول،یک جاکارتی و یک خودکار شیک تشکیل شده است که همگی آنها به رنگ مشکی و به غیر از خودکار از پوشش طرح چرم تشکیل شده است.این ست مشکی زیبا درون یک جعبه از جنس هاردباکس مخصوص ست قرار گرفته که تمام اجزای آن درون جای خود قرار گرفته اند.

 ست کیف و فندک و خودکار مدل NB054

خرید از جعبه کادو

 

 

7 - کیف یکطرفه از چرم ضخیم طبیعی مدل BAG18

کیف یکطرفه چرم طبیعی مدل BAG18یک کیف اسپرت در ابعاد مناسب برای استفاده روزانه است. کیفی به اصطلاح دو طبله و جادار، در عین حال دارای چرم ضخیم گاو، و کاملاً محکم و مقاوم. یک کار صد در صد دست ساز، از برش های چرم، تا دوخت های تمیز و بدون نقص کیف .رنگ چرم کیف قهوه ای روشن می باشد.کیف دارای دو محفظه زیپ دار است . همراه کیف یک جاسوئیچی از جنس چرم خود کیف هم به صورت هدیه تقدیم می شود.

کیف یکطرفه از چرم ضخیم طبیعی مدل BAG18

خرید از جعبه کادو

 

 

8 - کیف یکطرفه چرم طبیعی مدل BAG 19

کیف یکطرفه چرم طبیعی مدل BAG 19، تهیه شده از ضخیم ترین چرم گاو است. کیفی جا دار، در اصطلاح دوطبله، دارای یک محفظه زیپی در پشت کیف و سه فضای جداگانه بزرگ داخل کیف. در طبله آخر جای سه عدد جاکارتی تعبیه شده تا دسترسی آسانتری به آنها داشته باشید.رنگ چرم این کیف زیبا، قهوه ای تیره می باشد.کیف دارای بندی از جنس چرم خود کیف و آویزهای متحرک جداشونده است.کیف دارای دستگیره مجزا نیز می باشد تا در صورت استفاده نکردن از آویز بتوانید آن را در دست بگیرید.کیف همراه بگ مخصوص هدیه برای شما عزیزان ارسال می شود.

کیف یکطرفه چرم طبیعی مدل BAG 19

خرید از جعبه کادو

 

9 - کیف رودوشی دست دوز چرم طبیعی مدل BAG 20

کیف های چرمی در زیباتر شدن استایل شما بسیار موثر هستند و علاوه بر این ها این کیف ها بسیار جا دار، زیبا و مقاوم هستند.کیف رودوشی چرم طبیعی مدل BAG 20 از این موارد مستثنا نیست.یک کیف جمع و جور از جنس چرم  ضخیم گاوی است. کیفی در عین حال جادار و مدرن است. دارای شش فضای جداگانه، دو محفظه زیپ دار، دو محفظه دوطبله،یک جای مدارک و یک جاکارتی زیبا درون محفظه اصلی است.کیف رودوشی مدل BAG20 یک کیف صد در صد دست دوز از برش چرم تا کوک های اتصال چرم است. کیفی فوق العاده زیبا و باکیفیت است.

کیف رودوشی دست دوز چرم طبیعی مدل BAG 20 

خرید از جعبه کادو

 

 

10 - کیف پاسپورتی چرم طبیعی مدل BAG 21

از کاربردی ترین و مناسب ترین کیف هایی که معمولا آقایان خوش سلیقه آن را انتخاب میکنند کیف پاسپورتی مردانه چرمی است. اگر شما نیز در انتخاب هدیه برای آقایان دچار سر در گمی شده اید خرید این نوع کیف های ارزشمند گزینه ی مناسبی است زیرا همه آقایان قطعا به این نوع کیف های سبک و قابل حمل احتیاج پیدا میکنند.

کیف پاسپورتی چرم طبیعی مدل BAG 21 یک کیف تمام چرم از چرم طبیعی گاو می باشد.کیف دارای هفت جای کارت، سه محفظه زیپی و یک محفظه اصلی می باشد.بند کیف نیز از جنس خود کیف، چرم می باشد و قابلیت تنظیم ارتفاع دارد.

کیف پاسپورتی چرم طبیعی مدل BAG 21

خرید از جعبه کادو

 

 

 

 

نظرات بازدیدکنندگان