فراهم کننده‌ها

  • رنگ های موجود
  • مدل ها
  • مدل کمربند(موجود)
  • کمربندهای موجود

30 نوع مختلف فندک در فروشگاه اینترنتی جعبه کادو

30 نوع مختلف فندک در فروشگاه اینترنتی جعبه کادو

انسان ها از وقتی که آتش را اختراع کردند و کاربرد‌های آن را فهمیدن آتش برای آن ها یک وسیله جدانشدنی شد.آتش وسیله‌های شده برای انسان ها تا بیشتر کار‌های خودشان را با استفاده از  عنصر آتش انجام دهند.اگر دقت کنید در زندگی روزمره ما از آتش بسیار استفاده‌ می‌شود . که این باعث می‌شود ما احتیاج به وسیله ای  داشته باشیم که بتوانیم دسترسی سریع به آتش داشته باشیم.یکی از این وسیله ها فندک است که به راحتی ما را به اتش می‌رساند.ما در این مطلب به این ابزار پر کاربرد می‌پردازیم که بفهمیم از چه اجزایی ساخته شده و انواع فندک ها رو برای شما عنوان و توضیح دهیم .

اجزای فندک چیست:

1-    بدنه: بدنه فندک های لوکس و کمی قیمتی معمولا از فلز درست می شود.در فندک های یک بار مصرف است که معمولاً از پلاستیک استفاده می شود. فلز استفاده شده در فندک ها، معمولا از جنس استیل برنج هستند ولی در فندک های لوکس از نقره و طلا هم استفاده میشود.                                 

2-    مخزن سوخت: به قسمتی از فندک گفته میشود که مایع وگاز قابل اشتعال در اون جای می‌گیرد که این ماده که در مخزن سوخت است معمولا گازمایع، بنزین مخصوص فندک و نفت میباشد.                                                                                                   

 3- سیستم احتراق:بخش جرقه‌زن که وظیفه تولید آتش را دارد. این بخش، یکی از بخش های مهم فندک هست که، فندک ها را از هم مجزا می کند، از مکانیزم های موجود در فندک ها می توان به موارد، سنگی (چخماقی)،الکتریکی(صاعقه ای) نام برد. دیگر بخش فندک بخش تعبیه شده برای خاموش کردن آتش می‌باشد. این بخش خاموش کردن آتش را از راه قطع کردن هوا یا قطع کردن سوخت انجام می‌دهد.

 فندک شارژی الکتریکی مدل خودرویی

خرید از جعبه کادو

خرید اینترنتی بهترین مدل های فندک لوکس، اصل، فانتزی، الکتریکی و ساده از برندهای معتبر با قیمت مناسب در سایت جعبه کادو. بسیاری از علاقه مندان به فندک کلکسیونی از جمله مشتریان سایت جعبه کادو می باشند که با تهیه فندک های زیبا و منحصر به فرد کلکسیون خود را کامل می کنند که در میان فندک های جمع شده انواع مختلف فندک را می توان پیدا کرد.

از جمله فندک هایی که در کلکسیون ها می توان پیدا کرد می توان به فندک های زیر اشاره کرد.

فندک المنتی :

فندک المنتی، گرمایی تولید می کند که به راحتی سیگار را روشن می کند و با شارژر USB مجدد شارژ می شود. بجهت آنکه این فندک دارای شعله نیست بیشتر برای افراد سیگاری مناسب است. معمولاً این فندک ها دارای دربی هستند که به صورت لولایی و یا کشویی باز و بسته می شوند. و با باز کردن درب و لمس کردن دکمه پاور فندک ها، المنت فندک در کسری از ثانیه داغ و سرخ می شود.و با بستن درب، برق رسانی به المنت قطع شده و المنت خاموش می شود.همراه این فندک ها کابل شارژ USB وجود دارد که فندک را می توان توسط پورت کامپیوتر و پاوربانک شارژ نمود. از آنجایی که مصرف فندک های المنتی نیز زیاد نیست. میزان نگه داشتن شارژ در این فندک ها زیاد است. فندک های المنتی معمولاً در داخل جعبه های مخصوص هدیه قرار دارند که آنها را برای هدیه دادن مناسب می کنند.

فندک اورجینال HONEST مدل SL54

خرید از جعبه کادو

فندک اتمی :

فندک اتمی، یک ابزار برای ایجاد آتش است که از آن برای رساندن آتش، به یک ابزار یا ماده دیگر استفاده می شود. در واقع این فندک، برای روشن کردن سیگار، پیپ، شعله ی اجاق گاز و زغال کباب پز به کار می رود. فندک اتمی، دارای یک محفظه فلزی پر شده از گاز یا مایع آتش زا بوده است که در هنگام برخورد با بخش جرقه زن، آتش می‌گیرد. خاموش کردن آتش فندک، از راه قطع کردن هوا، یا قطع کردن سوخت صورت خواهد گرفت.

ویژگی های فندک اتمی

فندک اتمی، یک گونه بسیار پر قدرت از فندک ها است که دارای گرمای بسیار زیادی بوده و به همین دلیل از سایر فندک ها متمایز مي باشد. در فندک اتمی برای آنکه جرقه زنی صورت بگیرد، از یک وسیله ای به اسم پیزوالکتریک کمک می گیرد که شعله را کاملا متمرکز می کند. حرارت بالای فندک اتمی، در طول مدت روشن بودن در زمان کمی تولید می شود. مثال نزدیکی که به این فندک می توان اشاره داشت، دستگاه جوشکاری است.

فندک اتمی هیچگاه با وزش باد خاموش نمی شود و این یک ویژگی بسیار مهم و کاربردی است؛ زیرا آتشی که تولید می کنند، پایدار بوده و تنها با قطع کردن سوخت خاموش می شود. فندک اتمی، در دو نوع مختلف با دو نوع سوخت متفاوت تولید می شود که بعضی از نفت، که دارای یک فیتیله درون مایع و بعضی دیگر از گاز، که دارای دریچه ای که وظیفه تنظیم خروجی را دارد، می باشند.

ویژگی های شعله فندک اتمی

این فندک، ۱۳۰۰درجه سانتی گراد حرارت تولید می کند که بسیار حرارت بالایی است. استفاده از این فندک، در جوشکاری و چسباندن فلزات نرم کاربرد بالايي دارد. البته می توان از فندک اتمی، به دلیل مقاومتی که در برابر وزش باد دارد، در فضای باز برای روشن کردن آتش نیز استفاده کرد. این فندک برای اولین بار توسط یک فرد انگلیسی به نام Turboflame اختراع شد.

برای خرید فندک باید به چند نکته توجه ویژه ای داشته باشید؛ ابتدا آنکه هدف شما از خرید فندک چیست؟ برای مثال اگر قصد رفتن به یک کمپینگ را دارید، باید فندکی را تهیه کنید که متناسب با سفر شما باشد. فندک های پایه بلند، برای این نوع سفر کاملا مناسب است؛ یا اگر برای یک سفر کوهستانی می خواهید اقدام کنید، از فندک های اتمی کوچک پر قدرت استفاده کنید؛ زیرا این نوع فندک ها هیچگاه در فضای باز کوهستان که در مجاورت باد شدید قرار دارد، خاموش نخواهد شد و به خوبی آتش پایداری را تولید خواهد کرد.
اما اگر فندکی میخواهید که نیاز معمولی روزانه شما را تامین کند، به سراغ فندک های اتمی نروید و از یک فندک کاملا معمولی و کوچک استفاده کنید.

ست زیر سیگاری و فندک Shunee Fa مدل SS51

خرید از جعبه کادو

فندک بنزینی :

فندک بنزینی: فندک‌هایی که از نفتک یا بنزین استفاده می‌کنند دارای یک فیتله هستند که در مایع قرار گرفته می‌شود. به علاوه فندک‌های بنزینی دارای دهانه ای هستند که دریچه ای برای تنظیم خروج گاز دارد. این فندک هاشعله بسیار مقاوم دارند یعنی در باد خاموش نمی‌شوند و کاربرد زیادی در مسافرت و کوهنوردی و …. دارند. از جمله فندک های معروف بنزینی می توان فندک های زیپو را نام برد.

فندک زیپو جیبی یکی از وسیله‌هایی است که هر کسی دوست دارد یکی از آن ها را داشته‌ باشد تا در مواقع لزوم از آن استفاده کند یا آن را در کلکسیون خود نگهداری کند. برای مثال در پیک نیک‌های خارج از شهر حتما به فندک برای روشن کردن آتش نیاز خواهید داشت. یک فندک خوب باید سبک باشد، زود داغ نشود و مخزن آن ظرفیت کافی داشته‌ باشد. از طرفی فندک‌ها علاوه بر کارایی که دارند، از بعد زیبایی و ساختار فیزیکی هم مورد توجه قرار می گیرند. یکی از کمپانی هایی که طی سال‌های گذشته همیشه بهترین فندک‌ها را با کیفیت عالی و البته طراحی های زیبا و چشم گیر تولید کرده است، کمپانی آمریکایی زیپو است که حتما همه شما با این نام آشنا هستید. Zippo طی سال ها یکی از معروف ترین کمپانی‌ها برای تولید فندک بوده است.

فندک دوحالته اورجینال چیف Chief مدل SL34

خرید از جعبه کادو

معرفی فندک زیپو و روشهای تشخیص اصالت و معرفی 10 فندک زیپو معروف در جهان

۱-  فندک طرح مات  Zippo Matte

این فندک دارای طراحی ضد باد است که برای مسافرت‌ها  و استفاده در فضای باز بسیار ایده آل می باشد. فندک های زیپو  طرح مات، دارای مقاومت بسیار بالایی است که ضمن زیبایی برای استقاده های بلند مدت و همیشگی بسیار مناسب است. این فندک دارای باک بنزین بزرگ و مصرف بسیار کمی می باشد که بعد از خالی شدن مخزن می توانید دوباره آن را پر کنید و تا مدت‌ها از آن استفاده نمایید.

طراحی کلاسیک ساده و رنگ مشکی این فندک می تواند توجه هر کسی را به خود جلب کند.

فندک زیپو مدل Seamless Abstract 29450

خرید از جعبه کادو

۲-  فندک مخصوص فضای باز و پیک نیک  Zippo Outdoor Lighters

فندک Outdoor نیز مانند مدل قبل دارای ساختار ضد باد می باشد. در نتیجه برای کمپین‌ها و استفاده در فضای باز مناسب است. همچنین در زمان های اضطراری در هر جایی می توانید از آن استفاده کنید.

مدل هایی از فندک زیپو که برای فضای باز طراحی شده اند، هم از نظر ساختاری و هم از نظر عملکرد برای این موضوع بهینه شده اند.

این مدل برای استفاده طولانی مدت ساخته شده است. در صورتی که از فیتیله، سوخت و سنگ چخماق  مخصوص خود فروشگاه زیپو استفاده کنید، طول عمر فندک چند برابر خواهد شد. همچنین عملکرد بهتری خواهد داشت.

فندک زیپو مدل Zippo Tropical کد 29452

خرید از جعبه کادو

۳- فندک مدل ترکی  Zippo Black Crackle

فندک زیپو Black Crackle یکی از اولین فندک‌های تولیده شده توسط زیپو است که اتفاقا با شهرت جهانی که پیدا کرد نقش مهمی در معروفیت کمپانی زیپو در سراسر دنیا داشت.

فندک زیپو مدل 29400 Day Of The Dead Lady

خرید از جعبه کادو

۴- فندک سبک ونیزی براق  Zippo Lighter Venetian High Polish Brass

زیپو سبک ها و طرح‌های مختلفی از فندک ها را ارائه می دهد. فندک زیپو Venetian High Polish Brass  یکی از مدل های خاص و استثنایی این کمپانی است که با فلز برنج ساخته شده است. این مدل دارای سه سایز مختلف است که می توانید به نسبت سلیقه تان هر کدام را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که پوشش برنج فندک آسیب‌پذیر است و خیلی زود خراب می شود. پس بهتر است آن را داخل کیف مخصوص نگه داری کنید. همچنین برای تمیز کردن آن تنها از یک دستمال نرم مرطوب استفاده کنید.

فندک زیپو ساده در 10 رنگ

خرید از جعبه کادو

۵- فندک هفت رنگ  Zippo Color Lighters

مجموعه فندک‌های Color شامل مدل‌های مختلفی از فندک‌ها هستند که جلوه رنگی و شادی دارند. مدل هایی مانند Ebony، Chameleon، Abyss و Spectrum این مجموعه را تشکیل می دهند. هر مدل ساختار متفاوتی دارد اما وجه اشتراک تمام فندک های این مجموعه جلوه هفت رنگ و چشم‌گیر آن‌هاست.

۶- فندک یخی  Zippo Ace

این مدل فندک‌های زیپو محبوبیت زیادی دارند. فندک های ACE قبل از اینکه به دست شما برسند مراحل مختلفی را پشت سر می گذارند. کارهای مختلفی مانند افزودن تصاویر سه بعدی و حکاکی دستی و لیزری به این فندک‌ها زیبایی منحصر به فردی می دهد. مانند اغلب مدل‌ها فندک یخی  نیز دارای تکنولوژی ضد باد و طول عمر بالاست.

۷- فندک طرح شرکت جک دنیل  Zippo Jack Daniel’s Zippo Lighters

این مدل از فندک زیپو نیز دارای عملکرد ضد باد بوده و می‌تواند تمام سلیقه ها را راضی نگه دارد. فندک های این مجموعه از فلز چدن ساخته شده اند و جز فندک های کلاسیک و خاص زیپو هستند. این مجموعه شامل ۷ مدل فندک مختلف است.

۸- فندک لوله ای  Zippo Pipe Zippo Lighters

فندک زیپو Pipe شامل  ۶ رنگ مختلف از جمله مشکی مات و سفید با لوله های چدنی می باشد  در بدنه این فندک از چوب عناب ضد خش استفاده شده و بدنه تماما برنج ضد خش پولیش خورده است. فندک دارای سایز استاندارد با گوشه های منحنی و انتهایی کاملا مسطح می باشد که برای استفاده در ویترین ها و کلکسیون ها گزینه بسیار مناسبی است. این فندک با تمام زیبایی و ظرافت می تواند یک هدیه عالی و به یاد ماندنی باشد. همچنین طراحی و ساختار ویژه فندک باعث می‌شود که مقاومت بالایی داشته و تا مدت‌ها آسیب نبیند.

۹- فندک قهرمانان Heroes Zippo Lighter

این فندک دارای هفت رنگ و طرح های مختلف از جمله: سیاه مات با پرچم قرمز، مجموعه قهرمانان چدن کریستالی، مشکی مات با خط‌های آبی و ماموریت نیروی دریایی است که به منظور یادبود قهرمانان آمریکا به شکل کاملا ساده ای طراحی شده است.

۱۰- فندک ماکت  Replica Zippo Lighter

فندک replica در ۵ مدل ماکت ۱۹۳۲ ، ماکت ۱۹۳۳ ، ماکت ۱۹۳۵ و ماکت ۱۹۴۱ موجود می باشد. این فندک دارای طرح های مختلف مات، براش چدنی و نقره ای می‌باشد و دارای ۸ رنگ مختلف است که می توانید به نسبت سلیقه تان هر کدام را که دوست دارید، انتخاب کنید.

۱۱- فندک چدنی مات   Matte Chrome Zippo Lighter

این فندک که تصویر شرکت معروف جک دنیل بر روی آن حک شده است با بدنه چدنی مات، زیبایی چشمگیری دارد. این فندک به طور ویژه داخل یک جعبه هدیه بسته بندی شده است و می‌تواند هدیه ای خاص برای علاقمندان به فندک باشد.

۱۲- فندک لوکس ۳ قلم مویی   Luxury 3 Brush Zippo Lighter

فندک Luxury 3 Brush با طراحی معکبی بسیار زیبا با بدنه قلم مویی براق برنجی یک کار بسیار خاص و لوکس برای علاقمندان کلکسیون است. این فندک شامل ۳ رنگ مختلف می باشد که هرکدام دارای طراحی منحصر به فردی است. شرکت Zippo تعمیرات ناشی از تمیز کردن نامناسب را تضمین نمی‌کند، از روش های درست برای تمییز کردن فندک خود استفاده کنید.

 

نظرات بازدیدکنندگان