فراهم کننده‌ها

  • رنگ های موجود
  • مدل ها
  • مدل کمربند(موجود)
  • کمربندهای موجود

66 ایده جذاب برای خرید هدیه تولد

66 ایده جذاب برای خرید هدیه تولد

در ادامه مطالب قبلی که هدایا و کادوهای خاص و لاکچری را برای هدیه برای مردان و هدیه برای خانم ها معرفی کردیم. در این مطلب هم تعدادی از هدایای خاص تولد را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

خرید هدیه برای آقایان به علت محدودیت در انتخاب آنها نسبت به هدیه برای خانم ها کار بسیار دشواری نیست.شما فقط کافیست سلیقه آقایان را بدانید تا یک هدیه تولد ایده ال برای آقایان تهیه کنید.

ایده های کلی برای خرید هدیه برای آقایان، خرید کادوهای شرکتی و جعبه دار ترجیحاً به رنگ مشکی و دارای جعبه ی شرکتی می باشد.از دیگر خصوصیات خرید هدیه برای آقایان خرید هدیه ای است که تاکنون نداشته اند و کادویی کاربردی باشد تا در مکان و زمان های مختلف بتوانند از آن استفاده کنند.

هدایای جذاب برای آقایان تهیه کنید.هدایایی که علاوه بر شیک و خاص بودن و همچنین کاربردی بودن برای آقایان جذابیت هم داشته باشد.

کیف پول چرم مردانه، هدیه ای است که هیچ مردی به آن دست رد نمی زند. کیف پول های مردانه در مدل های جیبی، پالتویی، دولت و سه لت تولید شده و تنها فرق آن در تعداد منافظ و جاهایی است که بتوانند کارت ها و مدارک شناسایی خود را در آن جای دهند.تفاوت در نوع چرم یعنی چرم طبیعی و چرم صنعتی و رنگ چرم هم از جمله دغدغه های اصلی خریداران این هدیه است. امروزه کیف های پالتویی بلند را می توانید در دستان مردان زیادی ببینید چوناین نوع کیف ها نه تنها جای زیادی برای انواع کارت بانکی و شناسایی دارد بلکه مدارک مربوط به خودرو و حتی موبایل خود را نیز می توانید در آن قرار دهید و همزمان همه را در یک دست حمل کنید. به جای آنکه جیب های تک تک کت و شلوار خود را پر کنید.

 کیف پول مردانه چرم تبریز مدل M136

 

اگر به دنبال یک هدیه ارزان برای تولد یا سالگرد ازدواج یا روز مرد هستید جاکلیدی ها را از یاد نبرید.جاکلیدی ها از جمله هدایای ماندگارو کاربردی هستند که فرد حتی تا یک عمر هم می تواند این هدیه شما را به یادگار نزد خودش و کنار خودش داشته باشد. جاکلیدی ها در مدل ها و برند های مختلفی در فروشگاه اینترنتی جعبه کادو مشاهده می شود.از جمله این جاکلیدی ها با برند Jobon می باشد.

 جاکلیدی جوبون ( JOBON ) مدل JB-8182

 

هدایای مخصوص مسافرت و تفریح و گردش در محیط باز. اگر همسر،دختر،پسر،دوست، پدر یا مادر شما دوستار مسافرت و طبیعت گردی است خریدهایی که بتواند کمک حال آنان در سفر باشد باعث خرسندی آنها می شود.به عنوان مثال خرید قمقمه های جیبی برای به همراه داشتن نوشیدنی خود در جیب و استفاده از آن در خارج از منزل و در طبیعت پیشنهاد خوبی برای کادو تولد برای خانم ها و آقایان است.

با دادن این گونه هدایا فرد همواره در طول سفر همیشه به یاد شما خواهد بود و با هر بار استفاده از آن هدیه، یاد شما در خاطرش تداعی می کند.

جک دنیلز

 

کیف چرم یا ست کیف و کمربند چرم در مدل ها و کاربرد های مختلف می تواند هدیه ی مناسب و به اصطلاح هدیه سنگین برای پدرها در روز مرد و روز پدر و برای مادرها در روز زن و روز مادر باشد.  از جمله کیف چرم های پرطرفدار جهت هدیه، کیف های چرم یکطرفه یا دوشی می باشد. ست های کیف و کمربند چرم که از تعداد 3 تکه تا 6 تکه نیز موجود می باشد می تواند با قیمت مناسب هدیه ای ارزشمند باشد.

 ست هدیه هیپ فلاسک مدل NB562

خرید کادو و هدیه متناسب با مد روز

بسیاری از مردان و خانم ها لباس ها و اکسسوری های خود را مطابق مد روز و رنگ سال تنظیم می کنند.در خرید کادو تولد خصوصاً برای خانم ها این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که هدیه شما با رنگ سال و یا مد روز همخونی داشته باشد.

 ست هفت رنگ قمقمه جیبی و شات مدل SN66

از جمله هدایای باحال و جذاب برای هدیه تولد هم برای آقایان و هم برای خانم ها می توان هدایا و کادوهای خنده دار و بامزه برای تولد را نام برد.کادوهای بامزه و خنده دار همچون اسباب بازی، همچون عروسک کاکتوس موزیکال سخنگو می تواند هدیه بامزه ای برای تولد باشد. با این کادوی بامزه، خنده بر لب هر فردی می آید.

 کاکتوس سخنگو

اگر برای معلم، شاگرد، همکار و یا هر فردی که اهل قلم است می خواهید هدیه و کادویی خرید کنید می توانید از محصولاتی چون خودکارهای شیک و یا سر رسیدهایی با جلد چرمی و زیبا استفاده کنید.افرادی که خاطرات خود را به صورت نوشتاری ثبت می کنند و یا کلاً اهل قلم هستند و نویسندگی می کنند بهترین هدیه تولد برای آنها همین وسایل است.

 ست کیف و فندک و خودکار مدل NB054

 

تناسب اندام، امروزه دغدغه هر فردی است. چه مردان چه زنان، خصوصاً در نوجوانان و جوانان. یکی از ایده های خوب و کاربردی برای هدیه به دختران و هدیه به پسران برای روز تولدشان می تواند ثبت نام و کارت ورود به باشگاه ورزشی و یا خرید تجهیزات مورد نیاز برای ورزش در خانه را نام برد.

 

 

یکی از محصولاتی که طرفداران زیادی دارد و برای هدیه تولد برای دختر و هدیه تولد برای پسر خیلی پرفروش می باشد. ماگ یا لیوان های بزرگ می باشد که یک هدیه زیبا و کاربردی می باشد. اگر پدر، همسر، برادر و یا خواهر شما اهل چای و قهوه هم باشد با گرفتن این هدیه و کادو خاص در روز تولد و یا سالگرد ازدواج و یا روز پدر و یا روز زن دو چندان خوشحال می شود. یکسری از این ماگ ها به صورت رنگی و ساده می باشد و یکسری به صورت حرارتی یا مجیک می باشد که ریختن چای یا قهوه ی داغ درون آنها رنگ آنها را تغییر می دهد و شکل و طرح روی لیوان نیز به طبع عوض می شود.

 

 

 

 

دستبند های چرمی و ساعت های هوشمند هم جزو هدایای لاکچری برای هدیه در روز ولنتاین و روز تولد و ... است. دستبندهای چرمی مشکی بیشتر برای آقایان در روز تولد و سالگرد ازدواج و روز مرد تهیه می شود. و ساعت های هوشمند با بندهای رنگی همچون صورتی برای خانم ها در مناسبت های مختلف تهیه می شود. هر دو محصول، محصولاتی شیک و با کلاس هستند که معمولاً در جعبه هایی شیک مخصوص ساعت و دستبند، هدیه ای جذاب می شود.

 گردنبند زنانه سواروسکی مدل N3004

اکسسوری و یا وسایل شخصی

اکسسوری و لوازم شخصی از جمله پرفروشترین هدایا و کادوهایی است که هم آقایان برای خانم ها تهیه می کنند و هم خانم ها برای آقایان. تنوع در این نوع هدایا اینقدر زیاد است که در انتخاب هدیه برای مناسبت های مختلف دست شما را کاملاً باز نگه می دارد. این اکسسوری ها و یا وسایل شخصی می تواند لوازم آرایشی و بهداشتی مثل لوازم آرایش، کرم مرطوب کننده، ادکلن برای خانم ها و جاسیگاری و فندک و زیرسیگاری و جاکلیدی و ... برای آقایان باشد.

 فندک خودرویی برند هیوندای HYUNDAI

جوراب و لباس زیر

هر چقدر به روز پدر و روز مرد نزدیکتر می شویم دغدغه خیلی از همسران و فرزندان برای خرید هدیه و کادو در این مناسبت خاص بیشتر می شود.از بیشتر افراد بپرسیم که با شنیدن روز پدر و روز مرد اولین چیزی که به ذهنتان می رسد چه چیزی است می گوید جوراب. این هدیه سالیان زیادی است که هر مرد و پدری را خوشحال کرده. ست های هدیه لباس زیر و جوراب و یا جوراب های رنگی و طرح داربهترین هدیه و کادو برای مناسبت خاص است. چون هم هدیه ای ارزان و مقرون به صرفه است و هم هدیه ای کاربردی که هر مردی به آن احتیاج دارد.

 

 

وسایل الکتریکی، از جمله هدفون های بی سیم، پاوربانک، ساعت مچی هوشمند و .... می تواند هدیه ای لاکچری و شیک برای روز تولد برای دختران و پسران باشد. این نوع هدایا معمولاً برای نوجوانان و جوانانی که علاقه زیادی به تکنولوژی و وسایل الکتریکی دارند می تواند هدیه ای مناسب و خوبی باشد. امروزه دیگر گوشی همراه عضو جدا نشدنی از هر فردی است. موبایل یا گوشی های همراه دارای لوازم جانبی زیادی هستند. که در بهتر کردن کاربرد آن کمک می کنند. از این رو هر وسیله ای که با گوشی های همراه مرتبط است می تواند هدیه و کادوی مناسبی برای پسران و دختران باشد.

 هدفون بیسیم

ساعت مچی کلاسیک یک هدیه لاکچری به حساب می آید.با توجه به سلیقه و نوع استایل و لباس های روزانه می توانید از بین ساعت های عقربه ای کلاسیک یا ساعت های دیجیتال و اسپرت یکی را انتخاب کنید و به عنوان هدیه در مناسبت های مختلف تقدیم کنید.از آنجایی که این محصول دارای تنوع های مختلفی است و در مدل های فیک یا های کپی یا اورجینال باشد قیمت های متفاوتی هم می تواند داشته باشد و شما بر اساس بودجه خود می توانید هدیه مطلوب برای روز تولد را انتخاب کنید. این ساعت ها در فروشگاه اینترنتی جعبه کادو دارای جعبه های مخصوص ساعت می باشد که آن را مناسب کادو روز تولد می کند.

 ساعت اسپرت برند نیوی فورس مدل N602

هدیه برای کودکان را نباید فراموش کرد. کودکان معمولاً با گرفتن بازی های فکری و اسباب بازی های دیجیتالی بسیار شاد و خرسند می شوند.هدیه برای پسر بچه ها هر آنچه که به فوتبال و شخصیت های کارتن های اکشن ختم می شود و برای دخترها بازی های فکری و هوشمند به همراه عروسک های موزیکال مورد پسند قرار می گیرد.

 هدیه عروسک گاوی مدل 2002

ست عطر و ادکلن مردانه و زنانه

مگر پیدا می شود کسی که بگوید از عطر و رایحه خوش خوشش نمی آید. ست های عطر و ادکلن یکی از علاقه مندی های خانم ها به حساب می آید. از این رو اولین انتخاب خانم ها برای خرید هدیه برای آقایان هم ست عطر و ادکلن مردانه می باشد.

 هدیه برای مردان

مابقی ایده های جذاب و هیجان انگیز برای خرید هدیه تولد را در مقالات دیگر سایت جعبه کادو مشاهده کنید.

نظرات بازدیدکنندگان