فراهم کننده‌ها

  • رنگ های موجود
  • مدل ها
  • مدل کمربند(موجود)
  • کمربندهای موجود

بیش از 30 مدل مختلف از ست های قمقمه جیبی (Hip Flask)

بیش از 30 مدل مختلف از ست های قمقمه جیبی (Hip Flask)

ست های قمقمه جیبی یاهیپ فلاسک (Hip Flask) که بعضی مواقع قمقمه کتابی نیز نامیده می شوند برای هدیه دادن به آقایان و خانمها بسیار مناسب هستند. قمقمه های جیبی برای مصرف نوشیدنی مورد علاقه تان در بیرون از منزل و در هنگام طبیعت گردی، کوه نوردی و یا گردش و مسافرت های خارج و داخل شهری بسیار مناسب هستند.

قمقمه های سایت جعبه کادو از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و کیفیت و کارایی و زیبایی فوق العاده ای دارند.

از آنجایی که این ست ها برای اکثر افراد کاربردی بوده و مورد استفاده دارد، می توانید به عنوان هدیه مناسب برای آقایان و پسران و یا زنان و دختران تهیه نمایید.

در فروشگاه اینترنتی جعبه کادو، می توانید بیش از 30 مدل مختلف از قمقمه های جیبی را مشاهده و خریداری کنید. از انواع آنها می توان به مدل های تک قمقمه جیبی ، و یا مدل های ست قمقمه جیبی اشاره کرد که همراه قمقمه ممکن است فندک،پیک،قیف،جاسیگاری و ... نیز وجود داشته باشد.

در این مطب ما 10 مدل از پرفروشترین مدل های قمقمه جیبی را به شما معرفی میکنیم. ما بقی مدل ها در انواع و طرح های مختلف را می توانید در فروشگاه ما در قسمت هدیه برای آقایان-ست قمقمه جیبی مشاهده کنید .

1 - ست قمقمه و فندک و شطرنج مدل OG4

ست OG4 یک ست 5 تکه شامل قمقمه با پلاک جک دنیلز، دو عدد شات، یک فندک گازی با شعله اتمی و یک قیف است. تمامی 5 تکه این ست از جنس استیل ضد زنگ است که دورتا دور آنها را چرم صنعتی پوشش داده است. این ست زیبا درون جعبه ی چوبی با طرح شطرنج است که دارای مهره های شطرنج نیز می باشد.

خرید از جعبه کادو

 

2 - ست قمقمه جیبی استیل با شطرنج مدل OG 6

ست قمقمه جیبی و شطرنج مدلOG6 از یک قمقمه جیبی یا به اصطلاح بازار هیپ فلاسک بهمراه چهار پیک یا شات و سی و دو عدد مهره شطرنج تشکیل شده است. قمقمه و پیک ها از جنس استیل ضد زنگ تولید شده و ساخت آنها ظریف، تمیز و بدون نقص به انجام رسیده است.مهره های شطرنج از جنس پلاستیک فشرده بوده و از نزدیک بسیار، زیبا طراحی شده است.قمقمه و پیک ها به رنگ مشکی می باشند و بر روی قمقمه و پیک ها عبارت JACK DANIELS نقش بسته است. این ست درون جعبه ی اصلی خود به شکل چهارخانه ی استاندارد، زمین شطرنج طراحی شده، که جنس آن از چوب است، تقدیم شما عزیزان می شود.

خرید از جعبه کادو

 

3-ست هیپ فلاسک و فندک مدل OG20

ست چرم هیپ فلاسک و فندک مدل OG20  یک هدیه شیک و ارزان برای کادو دادن به آقایان و خانم ها می باشد. این ست زیبا یک ست 5 تکه می باشد که شامل یک قمقمه جیبی یا هیپ فلاسک به ظرفیت 240 سی سی ، دو عدد شات، یک فندک گازی با شعله ی اتمی و یک قیف می باشد. بر روی تمامی اجزا ، روکشی از چرم صنعتی کشیده شده است و بر روی هیپ فلاسک هم بر روی فندک، پلاک فلزی زیبای جک دنیلز چسبانده شده است. بر روی شات ها هم این برند داغی خورده است.

خرید از جعبه کادو

 

4 -ست کامل هیپ فلاسک مدل SN6

ست هدیه و کادو هیپ فلاسک مدل SN6 یک ست فوق کامل در خانواده قمقمه های جیبی است. این ست 11 تکه ، شامل یک عدد قمقمه جیبی با ظرفیت 240 سی سی می باشد. چهار عدد شات، چهار عدد یخ استیل، یک عدد قیف و یک کیف چرم برای شات هاست. این ست زیبا تماماً از جنس استیل ضد زنگ می باشد. چرم کشیده شده بر روی قمقمه و کیف نیز از جنس چرم صنعتی باکیفیت می باشد.



خرید از جعبه کادو

 

5 - ست قمقمه چرم جک دنیلز مدل OG2

ست قمقمه جیبی یا هیپ فلاسک مدل OG2 یک ست 5 تکه است که داخل جعبه ای از جنس هاردباکس قرار داده شده است. این ست شش تکه از یک قمقمه و چهار شات استیل با روکش چرم به همراه یک قیف تشکیل شده است.

بر روی قمقمه پلاک فلزی با لوگوی معروف Jack Danices چسبانده شده که زیبایی کار را دوچندان کرده است.

خرید از جعبه کادو

 

6- ست هیپ فلاسک چرم مدل NB717


ست هدیه قمقمه جیبی مدل NB717 یک ست 6 تکه شامل یک قمقمه با ظرفیت 240 سی سی، چهار عدد شات و یک قیف است. بر روی بدنه قمقمه و شات ها چرم مصنوعی کشیده شده که یک چرم باکیفیت است و بر روی آن به رنگ طلایی عبارت JACKDANIELS چاپ شده است.رنگ بدنه و رنگ چاپ باهم ست شده است.

خرید از جعبه کادو

 

7- ست هیپ فلاسک چرم مدل NB715

ست هدیه قمقمه جیبی مدل NB715 یک ست 6 تکه شامل یک قمقمه با ظرفیت 240 سی سی، چهار عدد شات و یک قیف است. بر روی بدنه قمقمه و شات ها چرم مصنوعی کشیده شده که یک چرم باکیفیت است و بر روی آن به رنگ طلایی عبارت Hennessy چاپ شده است.رنگ بدنه و رنگ چاپ باهم ست شده است.

خرید از جعبه کادو

 

8- قمقمه جیبی JACK DANIELS مدل OG1

قمقمه جیبی یا هیپ فلاکس ها امروزه مورد استقبال خیلی از مردم عزیزمان قرار گرفته است. محصول ارائه شده از جدیدترین محصولات فروشگاه جعبه کادو و برند معروف OG است. این محصول تلفیقی از قمقمه استیل با چرم مصنوعی است. قمقمه از جنس استیل ضد زنگ بوده و با چرم مصنوعی بر روی آن پوشانده شده است. در ضمن پلاک فلزی بسیار زیبایی با لوگوی JACK DANIEL’S    نیز زیبایی این قمقمه را دوچندان کرده است. این محصول درون جعبه مخصوص خود که مناسب هدیه و کادو می باشد، تقدیم شما عزیزان می گردد.

خرید از جعبه کادو

 

9- قمقمه جیبی با جاسیگاری مدل NB1077

قمقمه جیبی یا هیپ فلاسک مدل NB1077 یک محصول با دو کارایی است.هم قمقمه جیبی هم جاسیگاری. با خرید این محصول هم نوشیدنی خود را به همراه دارید هم سیگارهای خود را در محفظه ایمن آن قرار داده تا له نشود.محصول از جنس استیل ضد زنگ با روکش چرم صنعتی می باشد.این محصول درون جعبه ی اصلی خود از جنس هاردباکس قرار گرفته که برای هدیه دادن بسیار زیبا و شکیل است.

خرید از جعبه کادو

 

10- هدیه و کادو هیپ فلاسک مدل SN41

هدیه و کادو مدل SN41 یک هیپ فلاسک شیک با ظرفیت 240 سی سی می باشد که به رنگ مشکی است. قمقمه و قیف مخصوص آن از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده که باعث می شود نوشیدنی شما نه بو بگیرد نه طعمش عوض بشود . این هدیه زیبا درون یک جعبه مشکی مخصوص برند NBCO قرار گرفته است که به صورت رایگان برای شما عزیزان روبان پیچی و ارسال می شود.

خرید از جعبه کادو

11- قمقمه جیبی فلزی NB.CO مدل SN7

قمقمه جیبی فلزی NB.CO مدل SN7  از یک قمقمه جیبی و یک قیف کوچک تشکیل شده است که در داخل یک جعبه محکم هاردباکس به زیبایی چیدمان شده اند. تمامی اقلام درون جعبه (قمقمه، قیف) از جنس استیل بسیار مرغوب ساخته شده‌اند تا به مرور زمان زنگ نزند و رسوب نگیرند و همچنین رنگ و طعم نوشیدنی را تغییر ندهد.

خرید از جعبه کادو

نظرات بازدیدکنندگان