فراهم کننده‌ها

  • رنگ های موجود
  • مدل ها
  • مدل کمربند(موجود)
  • کمربندهای موجود

فروش عمده و تک محصولات مخصوص هدیه

فروش عمده و تک محصولات مخصوص هدیه

فروشگاه اینترنتی جعبه کادو با هدف رفاه حال بسیاری از هموطنان عزیز در سراسر ایران عزیز، اقدام به فروش محصولات هم به صورت تک و هم به صورت عمده نموده است. از این رو همکارانی که در زمینه هدیه و کادو و همچنین اکسسوری های مختلف مردانه و زنانه، به ملت عزیزمان خدمات رسانی می کنند. می توانند با هماهنگی و ثبت سفارش محصولات از خدمات عمده فروشی فروشگاه اینترنتی جعبه کادو بهره مند شود.

فروش عمده و تک یخ استیل یا یخ دائمی

یخ های استیل دربازار دارای عنوان های مختلفی هستند از جمله یخ دائمی، یخ استیل، یخ بارسرد و .... .این یخ ها از محلول آب و گلیسیرین در مایعات درون آن استفاده شده و داخل پوششی یک پارچه از استیل قرار گرفته است. این قالب به صورت یکارچه و بدون کوچکترین درز و حاشیه ای می باشد. جنس این یخ ها از بهترین استیل موجود در بازار می باشد به گونه ای که در استفاده های طولانی مدت به هیچ عنوان رنگ و شکل آن عوض نمی شود. همانطور که گفتیم، این یخ ها هیچگونه شیار و درزی ندارند تا باعث نفوذ هوا و در نتیجه زنگ زدگی شود.

خرید از جعبه کادو

کیفیت بالای یخ های ارائه شده در فروشگاه جعبه کادو، به گونه ای است که این یخ ها را مادام العمر کرده و به هیچ عنوان رنگ و طعم نوشیدنی شما را تغییر نمی دهد. بر خلاف خیلی از یخ های به اصطلاح ارزان استیل موجود در بازار که با چند بار استفاده، مزه فلز را می توان در نوشیدنی خود به شدت احساس  کرد.محصولات فروشگاه ما، ضد بو و ضد زنگ زدگی بوده و تنها گرمای نوشیدنی شما را به خود جذب کرده و آن را سرد می کند.

یخ های استیل یا یخ های دائمی بر خلاف، یخ های سنتی که در فریزر نگه میداریم، دیگر مزه نوشیدنی شما را عوض نمی کنند. و در اصطلاح نوشیدنی شما را آبکی و بی مزه نمی کند.و حتی بوی فریزر و مواد موجود داخل فریزر را نیز به خود نگرفته و به نوشیدنی شما انتقال نمی دهد.

خرید از جعبه کادو

یخ های  استیل یا یخ های دائمی در ابعاد و شکل های مختلفی وجود دارد که می تواند هر کدام برای مراسم خاصی یا کاربردهای خاصی به کار رود.برای مثال یخ های قالبی که در شکل های مربع مکعبی، ستاره ای، دایره ای، قلبی،کریستالی و توپی موجود می باشد. این یخ های استیل قالبی دارای رنگ بندی های مختلف نیز می باشد. رنگ دودی، رنگ استیل ساده، و هفت رنگ که هر کدام هواخواهان خود را نیز دارد.این یخ های قالبی دارای انبر با سری سیلیکونی هستند که جابجایی آنها را سهل تر می کند و همچنین یک قالب پلاستیکی باکیفیت برای جابجایی راحت تر قالب های یخ دارد. این یخ ها در تعدادهای 4 تکه، 6 تکه، و 8 تکه موجود می باشد.

از دیگر مدل های یخ های استیل، می توان به مدل بطری اشاره کرد.در این مدل دیگر نیازی نیست که نوشیدنی خود را از بطری خارج کنید و در لیوان بریزید و بعد یخ ها را درون لیوان بریزید و یا کل بطری را درون یخچال یا فریزر بگذارید تا خنک شود.اگر بطری شما شیشه ای باشد امکان ترکیدن آن هنگام قرار دادن داخل فریزر وجود دارد. در مواقعی هم که شما دسترسی به فریزر و یخچال ندارید و در محیط باز و طبیعت در حال طبیعت گردی هستید. می توانید نوشیدنی بطری خود را از فروشگاه ها تهیه کرده و مستقیم این یخ های دائمی و استیل را از سر بطری داخل آن کنید تا نوشیدنی در مبدا خنک شود.

مدل دیگر در یخ های استیل و یخ های دائمی مدل سکه است که کمی از نظر حجم و ظرفیت بزرگتر از یخ های قالبی هستند و مخصوص کف لیوان ها یا شات های شیشه ای پهن می باشند.

خرید از جعبه کادو

فروش عمده و تک هیپ فلاسک یا قمقمه جیبی

قمقمه های جیبی یا هیپ فلاسک یا قمقمه استیل هم با عناوینی مشابه در بازار وجود دارد. تنوع این قمقمه ها  یا هیپ فلاسک ها با توجه به استقبال زیاد مردم عزیزمان از این محصول بسیار زیاد شده است.

به جرئت می توان گفت امروزه برای هر سلیقه ای  یک هیپ فلاسک وجود دارد. تنوع این قمقمه های جیبی با ست شدن با اجزایی چون فندک و شات و جاسیگاری و ... نیز بیشتر خواهد شد. جنس و متریال اولیه این قمقمه های جیبی یا هیپ فلاسک از استیل درجه یک می باشد.استیلی که نه زنگ میزند و نه بو و عطر و مزه و طعم نوشیدنی درون خود را تغییر می دهد.شکل و قیافه این گونه قمقمه ها، معمولا یکی است با کمی تغییرات، بعضی نمونه های آنها جمع و جور تر و گاهاً با استیل ضخیم تر هستند، بعضی ها به صورت گرد، بعضی ها به صورت النگویی و طرح و شکل های مختلف. این قمقمه ها معمولاً در ظرفیت های استاندارد 240 سی سی می باشند. با تغییر در ابعاد و شکل آنها، ظرفیت و گنجایش آنها نیز کمی جابجا می شود.

برای مثال قمقمه های ضخیم تر دارای ظرفیت کم تر تا 150 سی سی هستند. که این حجم را در قمقمه های کوچک درون ست های دوقلو نیز می توان مشاهده کرد.

خرید از جعبه کادو

بعضی از این قمقمه های جیبی به صورت ساده با همان رنگ استیل ارائه می شود که مورد پسند 50 درصد از علاقه مندان به این قمقمه جیبی هاست. حال در بعضی مدل های ساده، پلاک هایی با اشکال و سبک ها و نماد برندهای مختلف چسبانده می شود تا جلوه و زیبایی بهتری به این سبک از قمقمه های جیبی یا هیپ فلاسک ها بدهد. برای نمونه از این پلاک ها می توان به پلاک شبدر چهاربرگ که نماد خوش شانسی، درخت زندگی، جمجمه و یا لوگوی برند های معروف همچون JACK DANIEL’s است،اشاره کرد.

برای بعضی سلیقه های دیگر که محصولات چرمی علاقه دارند، بر روی این قمقمه های استیل یک لایه چرم صنعتی کشیده شده است که در رنگ های قهوه ای و مشکی موجود می باشد. این چرم ها می تواند هم ساده باشد و یا یک نماد یا لوگویی بر روی آن داغی خورده باشد.

خرید از جعبه کادو

برای بعضی سلیقه های دیگر که به رنگ های مختلف علاقه دارند، رنگ این استیل ها را تغییر داده و به رنگ های طلایی، مشکی مات و براق، هفت رنگ،و یا بروی آنها یه لایه تیره به اصطلاح آسفالتی کشیده شده تا هم آنها را ضد خش کند و هم رنگ مشکی مورد علاقه ی خیلی از مشکی دوستان را پیاده کرده اند.

همانطور که در قبل تر اشاره کردیم. ست های این قمقمه های جیبی، در تعداد اجزا مختلف، به صورت 2 تکه، 3 تکه، 4 تکه، 5 تکه و حتی 6 تکه نیز وجود دارد که می توان با اقلام مختلفی همچون شات های کوچک استیل، فندک های مختلف، پیپ، جاسیگاری، یخ استیل و محصولات دیگر تشکیل می دهد. جعبه های این ست ها نیز در جنس های چرمی و هاردباکس و حتی چوبی نیز درست شده است.

بعضی از این ست ها، بسیار پارا فراتر گذاشته، و با بازی های مختلف همچون شطرنج و تخته نرد، نیز ارائه می شود. زمانی که این قمقمه ها با این بازی ها ارائه می شود، با جعبه های چوبی، با اشکال شطرنج، و تخته نرد، مزین شده است.

قمقمه های با ظرفیت بالاتر ولی با حفظ همان شکل و قیافه نیز ارائه شده ولی دیگر نمی توان اسم آنها را قمقمه جیبی نامید.چون دیگر در جیب جا نمی شود.از جمله ظرفیت های پر فروش، قمقمه های استیل نیم لیتری است که گاهاً دارای شات های همراه و کیف چرمی همراه هستند. گونه ای دیگر از از این هیپ فلاسک ها دارای حجمی تقریبی 4 لیتری هستند که معمولاً به عنوان یک منبع ثابت از آنها استفاده می شود. و یک شیر همچون فلاسک ها دارند که می توان نوشیدنی ها را در شات ها ریخت.

خرید از جعبه کادو

فروش عمده و تک ست شیکر

ست های شیکراز جمله پرفروش های محصولات مربوط به هدیه و کادو می باشد. معمولاً شیک بازها و کسانی که اهل نوشیدنی های سرد هستند، معمولاً یک ست شیکر نیازشان می شود و اطرافیان با در نظر داشتن این علایق، هدیه ست شیکر را جزو اولویت خود قرار می دهند.

ست های شیکر ارائه شده در فروشگاه اینترنتی جعبه کادو از جنس و کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند. این ست های شیکر از نظر تعداد اجزاء تشکیل دهنده و همچنین استند های خود به گونه های مختلفی تقسیم بندی می شوند.

ست شیکر با استند شیشه ای، از جمله ست های شیکری بود که به علت استند از جنس فایبرگلاس و رنگ مشکی، هوادارهای خاص خود را داشت و به چشمی به هم زدن موجودی آن تمام شد.

ست شیکرهای موجود در فروشگاه به صورت 16 تکه و 12 تکه موجود می باشد که 16 تکه آن بدون استند و مخصوص حرفه ای ها است ولی 12 تکه همراه با استند است که می توانید تمامی اجزاء و یا نیمی از آنها را درون استند گذاشته و به عنوان دکور هم که شده در گوشه بار منزل و یا کافه خود به دید عموم بگذارید.

ست شیکر مدل TQ011 یک ست 16 تکه و فوق حرفه ای برای حرفه ای هاست.این ست شامل، شیکر، صافی یخ (استرینر)، مادلر، چوب پنبه باز کن، انبر، یک عدد شات ریز (جیجر)، هم زن بلند(باراسپون)، چهار عدد سر سیروپی (سوپاپ برای سر بطری)،چهار عدد سری بطری،یک عدد سطل یخ می باشد.ستی تماماً استیل با کیفیت ساخت بالا.

ست هدیه شیکر 12 تکه استیل مدل TQ010 که تمام اجزاء آن دارای بهترین متریال از استیل هستند.اجزای این ست شامل، استند استیل،شیکر، صافی یخ (استرینر) ، مادلر، چوب پنبه باز کن،درب بازکن قوطی، انبر، شات ریز(جیجر)، قاشق بلند (باراسپون)، سه عدد سر سیروپی (سوپاپ برای سر بطری) می باشد.لازم به ذکر است تمام 12 تکه این ست بر روی استند جا ندارند و پنج مورد آن خارج از استند قرار می گیرند. ستی خاص برای سلیقه های خاص! این ست تماماً استیل و با کیفیت بسیار بالا تولید شده است.

ست شیکر مدل TQ08 یک ست 12 تکه است. ستی خاص برای سلیقه های خاص! این ست تماماً استیل و با کیفیت بسیار بالا تولید شده است. اجزاء این ست شامل استند،شیکر، صافی یخ (استرینر) ، مادلر، چوب پنبه باز کن، انبر، شات ریز(جیجر)، قاشق بلند (باراسپون)،چهار عدد سر سیروپی (سوپاپ برای سر بطری) می باشد.ست شیکر مدل TQ08 دارای استند از جنس چوب می باشد.

خرید از جعبه کادو

نظرات بازدیدکنندگان