فراهم کننده‌ها

  • رنگ های موجود
  • مدل ها
  • مدل کمربند(موجود)
  • کمربندهای موجود

10 هدیه برای آقایان

10 هدیه برای آقایان

 در فرهنگ های مردم دنیا هدیه دادن یک امر خوشحال کننده و دلپسند است.امر هدیه دادن، خصوصاً به نزدیکان مثل همسر و پدر، به نوعی قدردانی از زحمات آنهاست.اگر چه زحمات انها را جبران نمی کند، ولی به نوعی باعث دلگرمی و خوشحالی آنها می شود.
تهیه هدیه برای آقایان از جمله کارهای سخت و مشکل بوده.قبول دارید؟
یکی از راههای پیدا کردن هدیه مناسب برای آقایان، نگاه کردن به اقلام روزمره ایست که از آنها استفاده میکنند و نیازهای آنها را برآورده می کند.
ابراز عشق از طرف همسر، یکی از شیرین ترین لحظه ها برای آقایان است.پس خانم های محترم حواستان باشد که آقایان حواسشان به ابراز عشق از سمت شما همیشه هست.
برای ابراز عشق به مردان زندگیتان، چه همسر، چه پدر، چه برادر، مناسبت های مختلفی وجود دارد.فروشگاه اینترنتی جعبه کادو 10 پیشنهاد خاص برای هدیه و کادو به مردان در مناسبت های مختلف و سنین مختلف را به شما عزیزان ارائه می کند.دیدن این 10 پیشنهاد خاص و دلفریب برای هدیه به آقایان، کمک زیادی خواهد بود برای شما تا از سردرگمی در خرید هدیه برای آقایان خلاص شوید.

1-   ست کیف و کمربند(در 3 رنگ) چرم تبریز مدل BAG1

اگر به دنبال هدیه ای خاص و باکیفیت همراه با جعبه ی کادویی زیبا و شیک هستید،که از جنس باکیفیت و هم دوخت و برش خوبی برخوردار باشد و با اولین نگاه مجذوب آن شوید، ما ست کیف و کمربند چرم تبریز مدل BAG1 رو به شما عزیزان معرفی می کنیم.

این ست زیبا و خاص از یک کیف پالتویی به همراه یک کمربند سگکی تشکیل شده است.جنس و کیفیت هر دو تکه از چرم درجه یک گاوی تشکیل شده که با نهایت دقت توسط برش لیزر برش خورده و با ماشین های صنعتی دوخت های زیبا و بدون نقص، این تکه های چرم را به هم دوخته است.

این ست زیبا از برند MassimoDutti الهام گرفته و یک کار highCopy درجه یک از این برند ارائه داده است. این ست در سه رنگ مختلف موجود می باشد که شما عزیزان می توانید هر کدام را که بخواهید انتخاب کنید. این ست زیبا درون جعبه ی چوبی خود که برند MassimoDutti نیز روی آن حک شده است تقدیم شما عزیزان می شود.

 ست کیف و کمربند چرم تبریز MassimoDutti

خرید از جعبه کادو

2-   قمقمه جیبی با طرح شبدر مدل NB1058

از جمله هدیه های پرفروش برای آقایان  در فروشگاه جعبه کادو، می توان به قمقمه های جیبی، چه به صورت تک قمقمه و چه به صورت ست قمقمه اشاره کرد.

هدیه ای کاملاً کاربردی و خاص برای دوستداران طبیعت و طبیعت گردی تا در هر مکان از خارج از منزل، بتوانند نوشیدنی خود را به همراه داشته باشند.

این قمقمه های جیبی که به اصطلاح بازار هیپ فلاسک (HipFlask) نیز نام گذاری می شوند، تماماً از جنس استیل ضد زنگ می باشند تا هیچگونه رسوب و بو در اثر وجود مایعات درونشان شکل نگیرد.

ست های این قمقمه ها، معمولاً با وسایلی چون، شات یا پیک، فندک، جاسیگاری، درب بازکن چون پنبه و وسایل مختلف درکنار این قمقمه ها ست می شوند.

ست های قمقمه جیبی در دو نوع جعبه، موجود می باشد، یکی جعبه های ساده مشکی که از جنس هارباکس بوده و فوق العاده زیبا هستند و دیگری جعبه های چوبی در طرح شطرنجی می باشند که مهره های شطرنج دارند و می توانید یک بازی شطرنج هم داشته باشید.

 قمقمه جیبی با طرح شبدر مدل NB1058

خرید از جعبه کادو

3-   فندک اورجینال زیپو ساده در 10 رنگ

اگر اهل فندک و دخانیات و یا حتی اهل کلکسیون فندک باشید، حتماً فندک های برند زیپو Zippo به گوشتان خورده است. همان طور هم که می دانید کشور تولید کننده و برند این فندک در کشور آمریکاست. این روزها مدل های ارزان و تقلبی این فندک ها را در هر کوچه و مغازه ای می توانید پیدا کنید که با ارزان ترین قیمت و بی کیفیت جنس و متریال در اختیار شما می گذارند.

اگر می خواهید فندک بخرید، حتماً به دنبال فندک اورجینال باشید خصوصاً برندی چون زیپو که کشور سازنده آن ایالات متحده آمریکاست.از جمله محصولاتی است که ارزش دارد پولی بیشتر بدهید و جنس اورجینال تهیه کنید و یک عمر از استفاده از آن لذت ببرید.

در فروشگاه اینترنتی جعبه کادو، فقط و فقط فندک های اورجینال می توانید پیدا کنید، این قاعده از فندک های زیپو نیز مستثنا نیست. این فندک ها در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارد که سخت پسند ترین آدم ها را نیز با یک طرح خاص راضی می کند.

 

فندک زیپو ساده در 10 رنگ

خرید از جعبه کادو

4-   ست زیر سیگاری و فندک Shunee Fa مدل SS51

کادوهایی که به صورت ست باشند بیشتر به چشم می آیند و کلاس خاص خود را نیز دارند. ست های زیرسیگاری و فندک نیز از جمله هدایای پرفروش فروشگاه جعبه کادو می باشد که همیشه با استقبال خوبی مواجه می شود.

از جمله این ست ها، ست زیر سیگاری و فندک از برند Shunee Fa است که در دو رنگ طلایی و نوک مدادی قابل عرضه است.زیرسیگاری های این ست ها اکثراً از جنس فلز می باشند و در بعضی آنها تلفیقی از چوب و فلز به کار رفته است.زیرسیگاری هایی که با قرار دادن بر روی میز کار و یا میز کنفرانس در شرکت ها و یا میز پذیرایی خانه ها، زیبایی خاصی به فضا و دکور آنجا می دهد.

فندک های موجود در این ست ها نیز، فندک های کلاسیک و شیکی هستند و از آنجا که معرف برند خود هستند، از بهترین متریال و مواد ساخته شده اند. تمامی آنها دارای پیچ تنظیم شعله می باشند و با گاز فندک قابلیت شارژ مجدد دارند.

جعبه های این ست ها، جوری طراحی و دیزاین شده است که مخصوص هدیه و کادو باشد و چه چیز بهتر از یک ست زیرسیگاری و فندک برای هدیه و کادو به مردان.

 ست زیر سیگاری و فندک Shunee Fa مدل SS51

خرید از جعبه کادو

5-   ست کیف و فندک و خودکار مدل NB054

ست هایی که تلفیقی از کالاهای مختلفی چون خودکار،فندک،کیف پول،جاکارتی،جای مدارک و ... هستند از جمله ست های کاربردی هستند که هر مردی به آنها علاقه دارد. از طرفی هم ست های هدیه ای هستند برای مردان اداری و شرکتی، چون تک تک اقلام این ست ها به درد این نوع آدم ها می خورد.

ست کیف و فندک و خودکار و جاکارتی مدل NB054 یک ست مشکی و زیبا است که ممکن نیست هیچ مردی با دیدن آن از آن خوشش نیاید.این ست زیبا درون جعبه ی فوق العاده شیک خود چیدمان شده و تقدیم شما عزیزان می شود.

 ست کیف و فندک و خودکار مدل NB054

خرید از جعبه کادو

6-   فندک خودرویی مدل مرسدس بنز

اکثر آقایان عاشق خودرو و هر آنچه ربطی به خودرو پیدا کند هستند.فندک های خودرویی، فندک هایی الکتریکی با شعله ی صاعقه ای هستند که می توان باطری آنها را توسط یک کابل USB شارژ کرد و تا مدتها استفاده کرد.

این فندک ها با چهار لگوی خودرو های مطرح جهان یعنی مرسدس بنز،تویوتا،هیوندای و BMW موجود می باشد.

با باز کردن درب این فندک، لوگو و چراغ های مخصوص نمایش شارژ باطری نمایان می شوند و با زدن دکمه پاور بر روی آن شعله ی فندک هم به صورت ضربدری روشن می شود. فندک هایی زیبا و خوش دست برای عاشقان خودرو.

 فندک شارژی الکتریکی مدل خودرویی

خرید از جعبه کادو

7-   جاکلیدی جوبون ( JOBON ) مدل JB-8182

یکی دیگر از پیشنهادهای خوب و کاربردی برای هدیه به آقایان جاکلیدی است.هر مردی یک دسته کلید، که کلیدهای خودرو هم به آن اضافه می شود را همیشه باید با خود همراه داشته باشد.

شما می توانید با خرید یک جاکلیدی شیک و زیبا، این دسته کلید را زیباتر کنید.برند جوبون (JOBON) یکی از برندهای مطرح در طراحی و ساخت جاکلیدی های مخصوص هدیه می باشد.

جاکلیدی از تلفیق فلز و چرم طبیعی است که با هر رنگ و طرحی تا آخر عمر مفیدش ثابت می ماند و دفورمه نمی شود.جاکلیدی جوبون مدل JB-8182 نیز در دو رنگ دودی و طلایی موجود می باشد که دارای دو حلقه جهت انداختن کلیدهای بیشتر به درون آن است.

این جاکلیدی های شیک دارای جعبه های زیبا و شیکی هستند که با روبان پیچی رایگان فروشگاه جعبه کادو به زیبایی آنها نیز اضافه می شود.

 جاکلیدی جوبون ( JOBON ) مدل JB-8182

خرید از جعبه کادو

8-   کیف رودوشی دست دوز چرم طبیعی مدل BAG 20

در فروشگاه اینترنتی جعبه کادو می توانید تنوعی بی نظیر از انواع کیف های چرم طبیعی را مشاهده کنید.کیف هایی چون رودوشی، پاسپورتی،یکطرفه و حتی کوله پشتی . با توجه به زیاد شدن اکسسوری های مردانه و زنانه و همچنین نیاز مبرم به همراه داشتن بیشتر آنها و همچنین نیاز به همراه داشتن مدارک شناسایی در هر اداره و بانکی، این کیف هارو بیش از پیش کاربردی می کند.

اگر این روزها به تیپ بیشتر مردان دقت کنید می بینید که اکثر آنها یک کیف یکطرفه به همراه دارند. در خرید کیف های یکطرفه دقت کنید تا از چرم طبیعی باشند. زیرا چرم طبیعی عمر بیشتری نسبت به سایر جنس ها دارد.تمامی کیف های موجود در فروشگاه جعبه کادو از جنس چرم طبیعی گاو بوده و تماماً به صورت دست دوز تهیه شده است.

کیف رودوشی دست دوز چرم طبیعی مدل BAG 20

خرید از جعبه کادو

9-   ست هدیه مردانه جاسیگاری و فندک مدل SS1

در میان تمامی اکسسوری های مردانه، جای یک کالا خیلی کم رنگ به چشم می خورد. این در حالی است که این کالا هم شیک است و هم کاربردی. حدستان درست است جاسیگاری.خیلی از آقایان سیگارهای خود را درون جعبه ی خود سیگار نگه می دارند و داخل جیبهایشان قرار می دهند که باعث له شدن و شکستن و از همه بدتر بو گرفتن جیب و لباس می شود.

جاسیگاری بهترین وسیله برای نگه داشتن سیگارها به ضورت صحیح و سالم در جای خود است.ست هدیه مردانه SS1 نیز دارای جاسیگاری باریکی است که به راحتی در جیب جای می گیرد. این جاسیگاری دارای دو اهرم فنری در هر طرف درب خود است تا نگذارد سیگارها درون آن تکان بخورند.همراه این ست یک فندک باریک شیک نیز خودنمایی میکند که با یک دکمه هم گاز خارج می شود هم عمل جرقه زنی انجام می گیرد.این ست زیبا به رنگ مشکی مخصوص آقایان است که درون جعبه ای شیک باز به رنگ مشکی تقدیم شما عزیزان می شود.

ست هدیه مردانه جاسیگاری و فندک مدل SS1

خرید از جعبه کادو

10-  شیکر استیل هفت رنگ 750 میل مدل D105

اگر همسر،پدر،برادر و یا هر مردی که می خواهید برایش کادو و هدیه تهیه کنید، اهل مهمانی و جشن باشد، بهترین هدیه برای او شیکر است. شیکرها هم به صورت تک هستند هم به صورت ست. ست های این محصول به صورت 12 تکه و 16 تکه موجود می باشند. جنس و کیفیت این شیکرها درجه یک بوده ، تمامی تکه های آنها از استیل درجه یک می باشد.

این شیکرها بدون نشتی بوده، و شما می توانید با خیالی راحت، نوشیدنی های خود را همراه یخ درون آنها ریخته و تا می توانید تکان دهید.بهترین هدیه برای افرادی که علاقه خاصی به نوشیدنی دارند.

 شیکر طلایی 750 میل مدل D106

خرید از جعبه کادو

نظرات بازدیدکنندگان