فراهم کننده‌ها

  • رنگ های موجود
  • مدل ها
  • مدل کمربند(موجود)
  • کمربندهای موجود

70 هدیه زیبا و شیک برای آقایان که می توان با قیمت مناسب خرید

70 هدیه زیبا و شیک برای آقایان که می توان با قیمت مناسب خرید

در فرهنگ کشورهای مختلف همیشه هدیه دادن در مناسبت‌های مختلف یکی از راه های ابراز علاقه و عشق بوده و هست.ما می‌توانیم با کادو و هدیه دادن به عزیزانمان به صورت غیر مستقیم از اینکه کنارمان هستند از آن ها تشکر و قدردانی کنیم.اما اگر هدف ما خرید یک هدیه برای یک آقاست شاید خواندن آنچه در ذهن آقایان می‌گذرد کاری سخت باشد. بنابراین برای اینکه بتوانید تشخیص دهید به چه چیزی نیاز دارند می توانید از حرف ها و کارهای روزمره اش کمک بگیرید و ببینید میان حرف هایش و کارهای روزمره و روابطش به چه چیزی اشاره کرده و یا از اطرافیان نزدیک یا دوستانش سوال کنید.

برای آقایان ابراز عشق و محبت از طرف کسی که دوستش دارد به خصوص همسرش بسیار ارزشمند است پس این نکته را فراموش نکنید که آقایان برای ابراز عشق شما بسیار احترام قائلند.

مناسبت های مختلفی وجود دارد تا بتوانید همراه‌ترین و با وفاترین مرد زندگیتان چه همسرتان باشد چه پدر یا برادرتان را سورپرایز کنید. فروشگاه جعبه کادو برای شما 7 پیشنهاد ارزنده دارد تا بتوانید با هزینه‌ای کم یک هدیه ارزشمند برای آقایان و مردان زندگیتان تهیه کرده و نیازهای عزیزانتان را مرتفع کنید. مطالعه این پیشنهادها در این مقاله می تواند کمک بزرگی برای شما در تهیه یک هدیه ایده آل باشد. برای دیدن مابقی پیشنهاد ها به صفحه اصلی هدیه برای آقایان مراجعه کنید.

 

 

1- کیف پول پالتویی چرم تبریز مدل Milano

کیف پول مردانه چرم تبریز مدل M136

اگر برای همسر یا پدرتان به دنبال یک کیف پول از برندی خاص هستید که از چرم طبیعی ساخته شده باشد و در تولید آن از طراحی گرفته تا برش و دوخت نهایت زیبایی، دقت و کیفیت رعایت شده باشد ما کیف پول پالتویی چرم تبریز مدل Milanoرا برای هدیه دادن پیشنهاد می دهیم.

این کیف پول از آن جهت خاص است که به شیوه محصولات میلانو تولید شده است. کیفیت بالا و تنوع زیاد محصولات Milano دو دلیل اصلی برای پرفروش بودن و پرطرفدار بودن این برند جهانی است.

این کیف پول دارای یک جعبه هاردباکس شیک و نفیس است که روی آن برند Milano به شکل زیبایی نمایش داده شده است. شما می توانید از میان 3 رنگ موجود این کیف پول یکی را به دلخواه انتخاب نمایید.

خرید از جعبه کادو

2- پک هدیه مشکی مردانه مدل NB054

ست کیف و فندک و خودکار مدل NB054

اگر همسر، پدر یا برادر شما از مردان مستقل، جدی و با اعتماد به نفس هستند و علاقه زیادی به رنگ مشکی دارند ما به عنوان دومین گزینه، پک هدیه مشکی مردانه مدل NB054را به شما پیشنهاد می دهیم.

این ست همانطور که از اسمش پیداست یک ست کاملاً مشکی رنگ است که از  کیف و فندک و خودکار و جاکارتی تشکیل شده که در یک جعبه همرنگ با محصولات درونش به خوبی چیدمان شده است.

طبق تجربه ما در طی چندین سال فروش اینترنتی، آقایان معمولاً از ست های هدیه مردانه که همزمان چندین محصول پرکاربرد درون خود دارند بسیار استقبال می کنند.

جاکارتی این ست هدیه، دارای پوشش فلزی است که، کارت های مغناطیسی شما، همچون کارت های بانکی را از تشعشعات گوشی همراه در امان نگه می دارد و مانع سوختن آنها می شود.این جاکارتی در مقابل فشار نیز مقاوم می باشد و مانع له شدن کارت ها و بعضاً شکستن آنها می شود.داخل جاکارتی از مخمل پوشانده شده و بیرون آن از فوم طرح چرم پوشانده شده است. درب جاکارتی به صورت مغناطیسی بسته و باز می شود.

کیف پول ست NB054، یک کیف به اصطلاح پالتویی می باشد. ابعاد این کیف 19*9.5 سانتیمتر می باشد و دارای 9 جای کارت، 2 جای مدارک، 1 جای تلقی برای عکس، 2 جای اسکناس و 1 جای موبایل که شما می توانید موبایل یا تلفن همراه خود را در میان کیف گذاشته، تا کیف نقش محافظ، گوشی همراه شما را داشته باشد.

فندک موجود در این ست، یکی از باکیفیت ترین فندک های موجود در بازار است. شعله فندک، اتمی بوده، و سوخت آن گاز می باشد. فندک دارای قابلیت تنظیم شعله و شارژ مجدد دارد.

یک خودکار کاملاً شیک به رنگ مشکی، که بسیار شبیه روانویس های شیک می باشد.مخزن جوهر خودکار قابل تعویض می باشد و رنگ جوهر خودکار نیز همچون بدنه براق و شیکش، مشکی است.

تمامی اقلام معرفی شده این ست در داخل یک جعبه کادو شیک قرار گرفته تا پک هدیه برای آقایان را کامل نماید.

خرید از جعبه کادو

 

3- ست هدیه قمقمه JACK DANIEL’s  مدل  SN26

جک دنیلز

شاید فکر کنید برای کسی که به نوشیدن نوشیدنی‌های خاص در گردش و تفریح عادت دارد چه هدیه ای می تواند مناسب باشد؟ یک ست هدیه قمقمه جیبی چرم از برند NB.co می تواند هدیه ای باشد که طرف مقابل شما از دیدن آن شگفت زده شود. به خصوص اگر به همراهش یک قیف برای ریختن نوشیدنی و 4 پیک نیز وجود داشته باشد.

روکش چرمی قمقمه و جلوه دوخت روی آن به زیباتر شدنش کمک به سزایی کرده است و کیفیت استیلی که برای ساخت قمقمه و 4 پیک و قیف همراهش به کار رفته بسیار بالاست.

این مدل قمقمه فقط به صورت تک رنگ عرضه می شود و یک کادوپیچی زیبا نیز هدیه ما به شما خواهد بود.

خرید از جعبه کادو

 

4- ست کیف و کمربند مردانه چرم MassimoDutti مدل MB200

ست کیف و کمربند چرم تبریز MassimoDutti

چهارمین پیشنهاد ما، یک ست هدیه کیف و کمربند مردانه از مارک MassimoDutti  برای مرد شیک پوش شماست. مردان چه جوان باشند چه پا به سن گذاشته به کیف و کمربند نیاز دارند و معمولاً علاقه مند هستند تا محصولات با جنس چرمی و مارک‌های معروف استفاده کنند. بنابراین ست کیف و کمربند MB200از جنس چرم طبیعی هدیه جذابی برای آن هاست.

یک جعبه چوبی شیک حک شده با برند MassimoDutti متشکل از یک کیف پول پالتویی یک تسمه و یک سگک کمربند است که روی تک تک محصولات آن برند MassimoDutti  حک شده تا هدیه شما را خاص تر نشان دهد.

استفاده از برش لیزری و ظرافت و دقتی که در دوخت این محصولات به کار گرفته شده، ست هدیه MB200ما را به یک هدیه ارزنده تبدیل کرده است.مشکی، قهوه ای تیره و قهوه ای روشن سه رنگ موجود از این ست هدیه جذاب هستند که قبل از اتمام رنگبندی می توانید با دستی باز انتخاب خود را انجام دهید.

خرید از جعبه کادو

 

5- ست فندک و زیرسیگاری HONEST مدل SH3

ست فندک و زیرسیگاری برند HONEST مدل SH3

آقایانی که روزانه و به صورت مداوم از دخانیات استفاده می‌کنند به یک فندک و زیرسیگاری نیاز مبرم دارند. ما پیشنهاد می‌کنیم برای هدیه دادن به آن‌ها یک ست شیک از فندک و زیرسیگاری تهیه کنید. ست زیرسیگاری و فندک HONEST مدل SH3 یک ست جذاب با طراحی فوق العاده است.

HONEST برندی چینی معتبر و شناخته شده در سطح جهانی است که استراتژی و ماموریت آن تولید ست های هدیه و انواع فندک، فلاسک جیبی، جاکارتی و ... است.

زیرسیگاری این ست با جنسی از فلز شبیه به سیبی نصف شده است و فندک آن از همان جنس با ابعاد کوچک و استاندارد تولید شده و بسیار خوش ساخت و خوش دست است و به راحتی قابلیت شارژ شدن مجدد دارد.

فندک و زیرسیگاری HONEST در دو رنگ جذاب نقره‌ای و طلایی قابل انتخاب است و قرار گیری هر دو محصول درون یک جعبه محکم و هاردباکس هر بیننده ای را مجذوب خود می‌کند.

خرید از جعبه کادو

6- جاکلیدی جوبون ( JOBON ) مدل JB-8182

جاکلیدی جوبون ( JOBON ) مدل JB-8182

لوازمی هستند که یک مرد در هر سن و موقعیتی به آن احتیاج دارد مثل جاکلیدی!

برند معروف جوبون (JOBON) را شاید بیشتر با فندک های آن شناخته اید.این بار می خواهیم شما را با جاکلیدی های زیبای این برند آشنا کنیم. جاکلیدیجوبون مدل JB-8182 در سه رنگ رزگلد،دودی و نقره ای وجود دارد و از تلفیق چرم طبیعی و فلز تشکیل شده است.تلفیق چرم طبیعی و فلز ، جذابیت فوق العاده ای به این جاکلیدی داده است.این جاسوئیچی زیبا درون جعبه ی اصلی برند، تقدیم شما عزیزان می شود.

خرید از جعبه کادو

7- ست کادویی فندک و جاسیگاری مدل SB11

ست کادویی فندک و جاسیگاری مدل SB11

ست کادویی SB11 با رنگ نقره ای خود چشم های هر کسی را به خود خیره می کند.ست هدیه مدل SB11 یک ست سه تکه شامل فندک و جاسیگاری و چوب سیگار می باشد.فندک این ست یک فندک باریک با سوخت گاز و شعله ی اتمی می باشد که با فشردن یک دکمه، شعله ای با قابلیت WindProof را خواهید داشت.جاسیگاری دارای قفل درب است و در دو طرف درب خود اهرم های فنری جهت نگه داشتن سیگارها دارد.چوب سیگار این ست دارای فیلتر بوده و مناسب سیگارهای با اندازه استاندارد می باشد.این ست زیبا درون یک جعبه ی زیبا، مخصوص این ست تقدیم شما عزیزان می شود.

خرید از جعبه کادو

نظرات بازدیدکنندگان