فراهم کننده‌ها

  • رنگ های موجود
  • مدل ها
  • مدل کمربند(موجود)
  • کمربندهای موجود

پک و ست هدیه ولنتاین

پک و ست هدیه ولنتاین

تاریخ 14 فوریه (25 بهمن)، روز عشق یا ولنتاین معروف یکی از با شکوهترین و به یادماندنی ترین روزها برای ابراز عشق و مهر به هرکسی است که عاشقانه دوستش دارید.

این روز زیبا و به یادماندنی، پیر و جوان و کوچک و بزرگ و زن و مرد نمی‌شناسد. عشق و محبت به همسر، فرزند، مادر، پدر، خواهر، برادر، دوست، معلم و مدیر و همکار همه اینها سمبلی از عشق در این روز منحصر به فرد هستند و شما می توانید با تهیه هدیه ولنتاین هرچند کوچک یا فرستادن پیامی عاشقانه این روز را تبریک گفته و دل عزیزانتان را بدست آورید.

خرید از جعبه کادو

ولنتاین رابطه‌‌ای سرشار از عشقی عمیق و جاودان و یک احساس رویایی و خاص را در ذهن تداعی می‌کند و روزی است که به عروسک، شکلات، گل و تم رنگی و هدایای خاصش مشهور است.

شاید شما هم  به این موضوع علاقه مند باشید که بدانید تاریخچه ولنتاین از کجا نشات گرفته و چرا نام این روز را ولنتاین یا روز عشق نام گذاری کرده اند.

اسم ولنتاین برای این روز از نام سِنت ولنتاین، کشیش کاتولیک که در قرن سوم در رم زندگی می‌کرد، گرفته شده است.از آنجایی که کلیسای کاتولیک حداقل سه قدیس مختلف به نام ولنتاین یا ولنتاینوس را می‌شناسد که همگی به شهادت رسیده‌اند افسانه‌های مختلفی درباره ولنتاین وجود دارد.

خرید از جعبه کادو

اولین و ریل ترین افسانه گویای این مطلب است که او کشیشی بود که در قرن سوم در رم خدمت می‌کرد. هنگامی که امپراتور کلودیوس دوم به این نتیجه رسید که مردان مجرد به علت عدم وابستگی به زن و فرزند، سربازان بهتر و متعهدتری نسبت به مردان متاهل هستند ازدواج را برای مردان جوان و مجرد ممنوع کرد. ولنتاین با این فرمان ناعادلانه مخالف بود و از آن پس به طور پنهانی پسران جنگجو را به عقد دختران مورد علاقه اشان در می آورد. زمانی که کلودیوس متوجه این موضوع شد، او را مدتی به زندان انداخت و سپس دستور اعدام وی را صادر کرد.

داستان‌ها و افسانه های دیگری نیز وجود دارد از جمله کمک ولنتاین به مسیحیان برای فرار از زندان‌های رومی یا افسانه ای دیگر آشنا شدن این کشیش با دختر نابینای زندانبان و نوشتن نامه‌ای عاشقانه برای اوست.

پس از اعدام ولنتاین در روز ۱۴ فوریه، او به‌عنوان نمادی از عشق شناخته شد و بهانه ای برای عاشقی کردن به دست عشاق داد و تمام مردم در سراسر دنیا هر ساله این روز مقدس را به یاد همان کشیش، محترم شمارده و جشن می‌گیرند.

خرید از جعبه کادو

روز ولنتاین یا روز عشق با داشتن ریشه ای غربی، در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد و در این روز مغازه‌ها و فروشگاه‌های زیادی در سطح شهر وجود دارند که هدایا و کادوهایی با تم مخصوص این روز را ارائه می‌کنند. فرقی نمی کند که شما کادوی ولنتاین برای دختر تهیه می کنید یا پسر، در هر صورت بایستی حداقل از یکی از اقلامی که در زیر مطرح می شوند استفاده کنید یا تلفیقی از همه آن ها به عنوان یک پک هدیه مخصوص ولنتاین بهره ببرید یا حتی می‌توان ملزومات زیر را به عنوان تزئینی برای یک هدیه اصلی برای این مناسبت خاص به کار ببرد.

1- گل

اگر در روز ولنتاین سری به گل فروشی ها بزنید با حجم زیادی از جمعیت مواجه خواهید شد. در این روز گل‌فروشی‌ها بسیار پرفروش‌ و پر مشغله‌ هستند و تقریباً همه گل‌های سرخ قرمز آن ها به فروش می‌رسد.

خرید گل برای روز ولنتاین بسیار مرسوم و متداول بوده و گل رز به رنگ قرمز نشانگر عشق، علاقه و محبت شما به طرف مقابلتان است.

گل رز را می توان به صورت مصنوعی یا طبیعی تهیه کرد و به صورت دسته گل چند تایی تزئین شده، سبد گل یا باکس گل یا درون پک هدیه به همراه سایر هدایا قرار داد تا تم عاشقانه تری به هدیه ولنتاین بخشید.

گل‌ رز جاودان هم می تواند یک هدیه خاص و یک یادگاری زیبا برای معشوقه شما باشد. این گل‌ نیازی به رسیدگی و آب دادن نداشته و درون یک محفظه‌ای شیشه‌ای نگهداری می‌شود و تا سال‌ها بدون آسیب و پژمردگی باقی می‌ماند.

خرید از جعبه کادو

2- عروسک

عروسک‌ یکی از ملزومات هدیه روز ولنتاین است. پس حتماً از گذاشتن عروسک درون پک هدیه ولنتاین غافل نشوید زیرا کمتر کسی پیدا می‌شود که با دیدن یک عروسک نرم پولیشی بامزه به وجد نیاید.

رایج‌ترین عروسک برای روز ولنتاین خرس‌های قرمز رنگ هستند اما هدیه دادن عروسک مخصوص به همان سال مثلاً موش، گربه و سگ.. هم مرسوم است. البته که نوع عروسک و رنگ آن محدودیت خاصی ندارد و می توان هر نوع عروسکی که مورد علاقه طرف مقابل باشد هم به او هدیه داد.

در میان اقلام موجود در پک ولنتاینی، گل ممکن است پژمرده شده و شکلات خورده شود.ولی عروسک از نظر ماندگاری از تمام این اقلام ماندگارتر است.

عروسک‌ها در سایزهای کوچک و بزرگ در بازار موجود هستند و شما می‌توانید با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید و سایز پک هدیه‌ و تم رنگی‌اش سایز و رنگ عروسک دلخواه خود را انتخاب کنید.

یخ خشک استیل در سه مدل

خرید از جعبه کادو

2- شکلات

شکلات را در روز ولنتاین هرگز فراموش نکنید. شکلات نیز نمادی از روز ولنتاین شناخته می شود و کمتر کسی است که به شکلات علاقه ای نداشته باشد. شکلات به معنای ابراز علاقه به‌طرف مقابل است و شیرینی رابطه و عشق شما را بیشتر می کند.

شکلات‌ها طعم، رنگ و مزه‌های مختلفی دارند پس در انتخاب شکلاتی که قصد دارید درون پک هدیه‌اتان قرار دهید حتماً سلیقه فرد مقابل را مد نظر قرار دهید. اما اگر به سلیقه او آشنایی ندارید می‌توانید یک پک از چندین طعم و مزه از شکلات‌های مختلف را تدارک ببینید.

شکلات‌ها را می‌توانید در بسته‌های کوچک و بزرگ و پر از زرق‌وبرق به شکل های مختلف قلبی، مربعی، مثلثی و ... قرار داده یا در جعبه کادو عشقتان به همراه سایر ملزومات بگذارید.

اما ممکن است همه عاشق شکلات نباشند بنابراین می توانید خوراکی‌های دیگری از جمله اسمارتیز، پاستیل، لواشک و ... را جایگزین شکلات کنید.

3- شیرینی‌های کوکی

قرار دادن کوکی‌های کوچک در میان سایر ملزومات ولنتاین می‌تواند یک ایده جدید و خلاقانه باشد. این شیرینی ها را می توانید به قنادی های مخصوص سفارش دهید تا به اشکال گوناگون همانند قلب، گل، عروسک، کلمه LOVEو  ... برای شما بسازند و اسم فرد مورد نظرتان را نیز با فوندانت های خاص بروی آن درج کنند.

قطعاً دیدن یک کوکی قلبی قرمز رنگ که با نام خود شخص یا اول اسم او به لاتین نوشته شده باشد برای معشوقتان بسیار دل انگیز خواهد بود.

یا حتی می‌توانید این کوکی‌ها را به صورت آماده درون جعبه‌های کوچک مخصوص تهیه کرده و به صورت تک هدیه دهید.

4- کارت تبریک

کارت تبریک را برای روز ولنتاین فراموش نکنید. کارت تبریک‌هایی با مضمون و طرح‌های عاشقانه بهترین کادو برای عشق شماست.

شما می‌توانید در کنار پک هدیه یک کارت تبریک متناسب با روز ولنتاین به صورت آماده قرار دهید و سوزناک ترین جملات و کلمات عاشقانه را درون آن بنویسید تا قلب معشوقتان را به تسخیر خود درآورید.

حتی می توانید یک کارت تبریک موزیکال با طرح قلب و اشعار عاشقانه را ضمیمه هدیه اتان کنید تا با باز کردن آن موزیکی عاشقانه و احساسی برای معشوقتان پخش کند.

 

5- تم رنگی

برای برگزاری یک جشن فوق العاده با موضوع ولنتاین، تم های رنگی بسیاری وجود دارد. این تم به رنگ یا کاراکتر خاصی محدود نیست و می تواند هر تم رنگی باشد. البته که اکثریت افراد روز ولنتاین را به تم قرمز رنگش می شناسند زیرا رنگ قرمز نماد شادی، انرژی، قدرت، شجاعت، عزت و بزرگی، میل، شور و اشتیاق، حساسیت و عشق است. با این حال بنابر سلیقه فرد مقابل می توان از هر رنگی مثل قرمز-مشکی، سیاه- سفید، صورتی و ... برای هدایای این روز استفاده کرد.

اگرچه حقیقت افسانه‌های ولنتاین مبهم و نامشخص است اما موضوع واحدی که در همه این داستان‌ها به آن اشاره شده و مفهومی گسترده دارد «عشق» و «محبت» است و به همین خاطر این روز را روز ولنتاین یا همان روز عشق می‌نامند.

روز عشق بهانه خوبی است که به عزیزان خود ابزار عشق و علاقه کنید و بهترین و قشنگترین کادوها را به محبوب خود تقدیم کنید، بنابراین بهتر است از همین امروز برنامه ریزی کرده و سعی کنید عزیزانتان را با هدیه دادن حتی یک شاخه گل یا یک کارت پستال با جملاتی محبت آمیز خوشحال کرده و لبخند رضایت و شادمانی را بر لبانشان بنشانید.

البته که همه می‌دانیم برای ابراز علاقه به عزیزان زندگیمان، نباید منتظر یک روز خاص بود بلکه تا دیر نشده باید از هر فرصتی برای نشان دادن مهر و محبت به کسانی که دوستشان داریم استفاده کرد. در پایان پیشنهاد می کنیم تا مقاله های دیگر فروشگاه اینترنتی جعبه کادو را هم مطالعه بفرمایید که ایده های جذابی برای تهیه پک ها و ست های هدیه ولنتاین برای شما دارد.

 

نظرات بازدیدکنندگان