فراهم کننده‌ها

  • رنگ های موجود
  • مدل ها
  • مدل کمربند(موجود)
  • کمربندهای موجود

10پیشنهاد ویژه مخصوص کادو مناسب روز پدر

 10پیشنهاد ویژه مخصوص کادو مناسب روز پدر

13 رجب مصادف با روز مرد و پدر است.در این روز بسیاری از فرزندان و همسر به دنبال هدیه و کادو مناسب برای همسر و پدر هستند و از این مغازه به آن مغازه و از این بازار به آن بازار سراسیمه به دنبال هدیه میگردند.همه ما به دنبال هدیه ای میگردیم که هم برای پدر و همسر ارزشمند باشد و هم با بودجه خود ما منطبق باشد و هم گره ای از گره های پدران و مردان زندگیمان را باز کند و به کارشان بیاید.

ولی در آخر کار تمام نتایج یکسان نبوده و بیشتر افراد خسته از گشت و گذار و جستجو در خرید، کالایی را انتخاب می کنند که کاربرد خاصی برای پدر نداشته و در گوشه ای از منزل برای سالیان سال خاک می خورد.

برای خرید هدیه روز مرد و پدر اگر به چند نکته کلیدی دقت کنید، حتماً انتخاب خوبی خواهید داشت. به گونه ای که هم شما راضی خواهید بود هم شخص هدیه گیرنده.اولین نکته ای که باید دقت کنید این است که برای چه سن و سالی، هدیه تهیه می کنید.قدم بعدی نیازمندی های روزمره پدر را زیر نظر داشته باشید و ببینید چه کالاهایی را در روز استفاده میکنند و چه اقلامی مستحلک شده است.قدم سوم دقت در سلیقه است. حتماً در تهیه هدیه و کادو، به سلیقه طرف مقابل دقت کنید.دقت کنید از چه طرحی و از چه رنگی خوششان می آید.

در این مقاله سعی داریم تا 10 پیشنهاد ویژه در خصوص تهیه هدیه و کادو برای روز مرد و پدر را به شما عزیزان پیشنهاد کنیم. موارد زیر تنها در حد پیشنهاد است و در صورتی که مطابق سلیقه و نیاز پدر هست اقدام به خرید کنید :

1-    ست فندک و زیرسیگاری 

ست های فندک و زیرسیگاری از جمله هدایای زیبا و چشمگیر برای مردان است. هم هدیه ای باارزش و هم سنگین و هم کاربردی.ست های فندک و زیرسیگاری از جمله هدایای پرفروش در روز پدر می باشد.حتماً هم نیازی نیست که پدر اهل دخانیات باشد تا این ست را تهیه کنید. اگر اهل جمع آوری کلکسیون هم می باشند، این ست ها بهترین تکه از کلکسیون های مردان می باشد. ست فندک و زیرسیگاری در فروشگاه اینترنتی جعبه کادو تنوع های زیادی در طرح و رنگ دارد. قیمت های متفاوت این ست ها، این قابلیت را ایجاد می کند که هر کسی بسته به بودجه خود بتواند یکی از آنها را انتخاب و خرید کند.این ست ها دارای جعبه ای شیک از جنس هاردباکس بوده و مخصوص هدیه و کادو می باشد.

 ست فندک و زیرسیگاری BORUI مدل SN-25458

خرید از جعبه کادو

2-    هیپ فلاسک یا قمقمه جیبی

هیپ فلاسک ها یا قمقمه جیبی، همانگونه که از اسمش پیداست، قمقمه هایی از جنس استیل می باشند که به راحتی می توان داخل جیب و کیف شما جا شود.این قمقمه ها از بهترین متریال ساخته شده است تا در اثر وجود مایعات درون آنها، دچار زنگ زدگی و رسوب نشوند و همچنین مزه و بو نوشیدنی را تغییر ندهند.قمقمه های جیبی به صورت تک و هم به صورت ست موجود می باشد. در ست های قمقمه، می توان همراه خود قمقمه اقلامی چون شات یا پیک، فندک، جاسیگاری، دربازکن و چیزهای مشابه را مشاهده کرد.

این ست ها درون باکس هایی زیبا و محکم قرار می گیرد که مخصوص هدیه و کادو می باشند. ست های همراه شطرنج نیز از جمله محصولات لوکس و پرفروش در میان این ست های فروشگاه جعبه کادو می باشد.

ست قمقمه جیبی با فندک مدل SN22

خرید از جعبه کادو

3-    ست فندک و جاسيگار

جاسیگاری ها، هنوز در بین مردم خصوصاً آقایان جا نیوفتاده است. جاسیگاری ها، از جمله کالاهای کاربردی برای افراد سیگاری است. از این وسیله جهت محافظت از شکستن، له شدن سیگارها در جیب و کیف استفاده می شود.جنس بدنه این جاسیگاری ها از استیل مقاوم می باشد و دارای قفل و اهرم جهت بسته شدن درب جاسیگاری و اهرم های فنری جهت نگه داشتن سیگارها در سر جای خود هستند. جاسیگاری ها به صورت کتابی و باریک طراحی شده است تا به راحتی در جیب پیراهن و جیب شلوار جا شود و بتوانید سیگارهای با اندازه استاندارد را درون آنها جای دهید.

در فروشگاه جعبه کادو، می توانید انواع ست های فندک و جاسیگاری با اقلام متفاوت و رنگ های گوناگون جهت هدیه به مردان و پدران انتخاب کنید.این ست ها به صورت دو تکه و سه تکه می باشند که درون جعبه هایی از جنس هارد باکس و زیبا قرار گرفته اند و مناسب هدیه و کادو برای روز مرد و پدر می باشند.

فندک های این ست ها می تواند از نوع کبریتی و یا گازی باشد که هر کدام از آنها از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است.

ست هدیه مردانه جاسیگاری و فندک مدل SS1

خرید از جعبه کادو

4-    ست کیف و کمربند

ست های کیف و کمربند پرفروشترین هدیه برای آقایان است. ست های کیف و کمربند در فروشگاه اینترنتی جعبه کادو همگی از جنس چرم طبیعی گاو بوده و همگی دارای ضمانت می باشد.این ست های زیبا معمولاً دارای سه رنگ اصلی در میان چرم ها هستند. یعنی مشکی، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره که همگی آنها درون جعبه های شیک و زیبا مخصوص هدیه و کادو قرار دارند. این ست ها از آنجایی که بسیار پر کاربرد هستند و هر مردی از اقلام این ست به صورت روزانه، استفاده می کند، معمولاً از طرف آقایان نیز مورد استقبال قرار می گیرد.تنها سختی شما در انتخاب این هدیه و کادو، شناخت سلیقه طرف از تنوع رنگ چرم است که کدام رنگ را انتخاب کنید.ما بقی کارهارو به ما بسپارید تا جعبه ی هدیه ی شما را به صورت حرفه ای روبان پیچی کرده و به صورت رایگان ارسال کنیم.

ست کیف و کمربند چرم تبریز MassimoDutti

خرید از جعبه کادو

5-    کیف پول مردانه 

اگر قیمت ست های مخصوص هدیه و کادو برای آقایان با بودجه ی شما سازگاری ندارد.و نیاز به تهیه ی کادو و هدیه ای با قیمت مناسبتر دارید، کیف پول مردانه را یکی از گزینه های هدیه خود قرار دهید.این کیف ها در ابعاد کوچک و پالتویی موجود می باشد. کیف های کوچک معمولاً فضاهای کمتری نسبت به کیف های پالتویی دارند.در بعضی کیف های پالتویی جایی جهت تلفن همراه نیز تعبیه شده است که می توانید تلفن همراه خود را نیز درون آن بگذارید.

از جمله مزیت های هدیه و کادو کیف پول مردانه می توان به مواردی چون : کاربردی بودن، چند کاره بودن(دارای فضاهای مختلفی جهت نگهداری پول خورد، اسکناس، موبایل و ...)، جنس چرم طبیعی دارند که عمر آنها را طولانی کرده و شخص استفاده کننده می تواند تا چند سال از آن استفاده کند و با هر بار دیدن و استفاده از آن یاد فردی بیفتد که آن را به او هدیه داده است.

کیف پول مردانه چرم تبریز مدل M136

خرید از جعبه کادو

6-    جاکلیدی

بهترین هدیه و کادو برای آقایانی که کلیدهای خود را درون جاکلیدی قرار می دهند و کلید های خود را توسط حلقه های مختلف جاکلیدی جدا می کنند. جاکلیدی های فروشگاه اینترنتی جعبه کادو، از برندهای معروفی چون JOBON است.این جاکلیدی ها از مرغوبترین فلز و چرم طبیعی تهیه و تولید شده است.همراه بیشتر این جاکلیدی ها حلقه های اضافه ای وجود دارد که می توانید از آنها برای اضافه کردن کلیدهای بیشتر استفاده کنید.رنگبندی های جاکلیدی ها به سه رنگ دودی، طلایی و نقره ای تقسیم بندی می شود که رنگ طلایی در میان جاکلیدی ها، هواخواه بیشتری دارد.این جاکلیدی های شیک و زیبا درون جعبه های مخصوص خود که قالب خود آنهاست قرار می گیرند که برند شرکت تولید کننده آنها هم بر روی جعبه و هم  بر روی آنها به چشم می خورد.

جاکلیدی جوبون ( JOBON ) مدل JB-8182

خرید از جعبه کادو

7-    ست کادویی جاکارتی و جاکلیدی

ست های کادویی جاکارتی و جاکلیدی از برند معروف NBCO می باشد.ستی کاربردی و عالی برای پدرها.هم ستی سنگین است هم ستی کاربردی و زیبا . اگر پدر و یا همسر کارتهای بانکی همراه خود را مدام استفاده می کند و نیازمند قابی مراقب برای کارتهاست. حتماً از جاکارتی های این ست ها بهره ببرید. جاکارتی هایی فلزی، کاملاً مقاوم و قوی در برابر فشار، که بیشتر آنها دارای یک روکش چرمی بر روی آنها و یک لایه مخملی درون خود هستند تا از کارتهای اعتباری و شناسایی شما به خوبی محافظت کنند. ابعاد و اندازه این جاکارتی ها، به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در جیب و کیف جا می شوند.جاکلیدی های این ست ها، از جمله جاکلیدی های باکیفیت موجود در بازار است. این ست های زیبا درون جعبه های اصلی خود که قالب آنها درون آن تعبیه شده است قرار گرفته، جعبه هایی با درب های لولایی که رو به بالا باز می شوند.در داخل و روی جعبه نیز شما می توانید برند معروف NBCO را مشاهده کنید.

ست هدیه جاکلیدی و جاکارتی مدل NB266

خرید از جعبه کادو

8-    فندک

تمامی فندک های فروشگاه اینترنتی جعبه کادو دارای جعبه های مخصوص به خود هستند که برند و شناسنامه فندک درون آنها قرار می گیرد.فندک های موجود در فروشگاه اینترنتی جعبه کادو از برندهای معروف و مطرح هستند و از نظر جنس و کیفیت شاید در کمتر فروشگاهی بتوانید آنها را پیدا کنید. در فروشگاه جعبه کادو می توانید انواع مختلف فندک را از جمله ، کبریتی، بنزینی، زیپو، الکتریکی، المنتی، صاعقه ای ، اتمی و شعله معمولی را مشاهده کنید و جهت خرید هدیه و کادو برای همسر و پدر خود انتخاب کنید.تمامی فندک ها قبل از ارسال در فروشگاه با گاز پر شده و مورد تست قرار می گیرد.

فندک خودرویی برند هیوندای HYUNDAI

خرید از جعبه کادو

9-    کیف یکطرفه از چرم ضخیم طبیعی

اگر در تیپ و استایل مردان خوش تیپ دقت کرده باشید 90 درصد آنها، کیف یکطرفه را جزو جدایی نشدنی از استایل خود می داند.این کیف ها که در سایزها و طرح های مختلفی در فروشگاه جعبه کادو به چشم می خورد همگی از جنس چرم طبیعی گاوی بوده و تماماً دست دوز می باشد.این کیف ها را می توانید در مدل های یکطرفه، پاسپورتی، دوشی و حتی کوله پشتی مشاهده کنید. کیفیت ساخت و جنس چرم این کیف ها را فروشگاه جعبه کادو تضمین کرده و شما با خرید آنها یک عمر می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید.دور دوزی ها و آسترهای به کاررفته در این کیف ها، نتیجه سالها تجربه در کارگاه های چرم دوزی می باشد. این کیف ها، در طرح و رنگ های مختلفی وجود دارد.تمامی کیف ها درون جعبه های مخصوص هدیه و کادو گذاشته شده و برای شما عزیزان ارسال می شود.

کیف یکطرفه چرم با طرح اشک مدل BAG 36

خرید از جعبه کادو

10- ساعت مچی مردانه

ساعت مچی مردانه از جمله اکسسوری های مردانه به حساب می آید که اکثر مردان در دست دارند.این ساعت ها در فروشگاه اینترنتی جعبه کادو در طرح ها و برند های مختلفی وجود دارد.که شما عزیزان می توانید با قیمت های متفاوت و متناسب با بودجه خود، ساعت مورد پسند همسر و یا پدر را انتخاب کنید. اکثر این ساعت ها ضد آب بوده و دارای روزشمار و تقویم می باشد. این ساعت ها درون جعبه های مخصوص ساعت، همراه با بالشتک ساعت برای شما عزیزان ارسال می شود.

 ساعت اسپرت برند نیوی فورس مدل N602

خرید از جعبه کادو

 

نظرات بازدیدکنندگان