نحوه ارسال و پرداخت سفارشات و نکات مربوط به آن

مشتری گرامی جهت اطلاع کامل از نحوه ارسال و پرداخت سفارشات، توضیحات زیر را با دقت مطالعه فرمایید. تمامی نکات و قوانین مربوط به ارسال و پرداخت سفارشات به شکل کوتاه و کاربردی در ادامه مطرح شده است.

 نحوه ارسال و پرداخت سفارشات به صورت های زیر انجام می پذیرد:

ارسال با پست پیشتاز :

* در این روش هزینه محصول بعد از ثبت سفارش و اتصال کاربر به درگاه بانک یا روش کارت به کارت بصورت آنلاین پرداخت می شود.

* بعد از پست محصول، کد رهگیری برای مشتریان ارسال می شود.

* زمان تحویل پست پیشتاز 2 الی 4 روز کاری می باشد.در صورت طولانی تر شدن این بازه زمانی، فروشگاه جعبه کادو هیچ مسئولیتی نداشته و مشتری بایستی از پست جمهوری اسلامی پیگیری های لازمه را انجام دهد.

* با استفاده از این روش هزینه ای برای ارسال، پرداخت نکرده و ارسال شما کاملاً رایگان می باشد.

ارسال با پیک موتوری :

* این روش مخصوص مشتریان در سطح شهر تهران و کرج بوده و هزینه ارسال پس کرایه می شود.یعنی هزینه ارسال به مشتریان اعلام شده و مشتری زمانی که پیک به درب منزل یا مقصد رسید هزینه پیک را به صورت نقدی یا روش های دیگر به مامور پیک پرداخت می کند.

خرید حضوری:

* خرید حضوری نداریم.بلکه تحویل حضوری داریم.شما عزیزان قبل از مراجعه هماهنگی های لازمه را در تلگرام، ایتا یا روبیکا انجام داده و سپس برای تحویل محصول تشریف می آوردید.

نکات و قوانین مربوط به ارسال و پرداخت:

* در صورتی که به هر علت قادر به ثبت سفارش خود نبودید، در تلگرام-ایتا-روبیکا با شماره 09386551892 در ارتباط باشید تا ما سفارش شما را ثبت کنیم.

* روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است. ثبت سفارش در جعبه کادو به صورت شبانه روزی ممکن بوده و در صورت ثبت سفارش در ایام تعطیل، در اولین روز کاری به آن رسیدگی میگردد.

فروشگاه جعبه کادو به منظور اطمینان خاطر مشتریان خود در آغاز کار اقدام به دریافت نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت نموده است که در پایین تمامی صفحات سایت قابل مشاهده می باشد. این نماد خود باعث اعتماد بیشتر مشتریان ما در خرید و پرداخت های اینترنتی خواهد بود.

* لطفاً در هنگام ثبت سفارش تلفن های معتبر و پاسخگو را ثبت نمایید چرا که بعد از ثبت سفارش برای تایید صحت آن با شما تماس گرفته می شود و درصورت پاسخگو نبودن سفارش شما لغو می گردد.

* در صورتی که خواهان تحویل فوری محصول خود هستید حتما از روش "ارسال با پست پیشتاز " و یا "ارسال با پیک موتوری " استفاده نمایید.

* کاربر در هنگام ثبت سفارش موظف به وارد کردن اطلاعات دقیق خواسته شده (مخصوصا آدرس، شماره تلفن ثابت و همراه) می باشد تا امکان پیگیری و ارسال سفارش برای جعبه کادو وجود داشته باشد.

* درصورتی که سفارش دچار نقص و یا آسیبی باشد حتما تا ۴۸ ساعت کاری بعد از تحویل به اطلاع فروشگاه جعبه کادو رسانده شود تا بعد از انجام بررسی و تایید مشکل، در صورت مقصر شناخته شدن فروشگاه، نسبت به بازگرداندن کالا و تعویض یا واریز هزینه محصول به حساب مشتری اقدامات لازم صورت پذیرد. در صورت گذشت بیش از ۴۸ساعت از زمان دریافت کالا وجود نقص و عیب در کالای دریافتی پذیرفتنی نیست.

* کد سفارشات ثبت شده توسط کاربران از طریق ایمیل و پیام کوتاه به اطلاع آنها خواهد رسید و پس از آن نیز فروشگاه جعبه کادو سریعا کالا را پردازش نموده و جهت ارسال کالا با مشتری تماس میگیرد و در صورت تایید تلفنی کالا بسته بندی و ارسال می گردد.

* حق کنسل نمودن سفارش برای مشتری پس از ثبت سفارش محفوظ بوده و در صورت موجود نبودن محصول برای مشتری امکان تغییر سفارش وجود دارد و در غیر اینصورت و عدم تمایل مشتری هزینه به حساب وی عودت داده می شود.

* محصولات روزانه از لحاظ قیمت به روز رسانی میشوند و در صورتی که محصولی موجود نباشد در سایت اطلاع رسانی می شود.