نحوه ارسال و پرداخت سفارشات و نکات مربوط به آن
مشتری گرامی جهت اطلاع کامل از نحوه ارسال و پرداخت سفارشات، توضیحات زیر را با دقت مطالعه فرمایید. تمامی نکات و قوانین مربوط به ارسال و پرداخت سفارشات به شکل کوتاه و کاربردی در ادامه مطرح شده است.
نحوه ارسال و پرداخت سفارشات به صورت های زیر انجام می پذیرد:
ارسال با پست پیشتاز :
* در این روش هزینه محصول بعد از ثبت سفارش و اتصال کاربر به درگاه بانک یا روش کارت به کارت بصورت آنلاین پرداخت می شود.
* بعد از پست محصول، کد رهگیری برای مشتریان ارسال می شود.
* زمان تحویل پست پیشتاز 2 الی 4 روز کاری می باشد.در صورت طولانی تر شدن این بازه زمانی، فروشگاه جعبه کادو هیچ مسئولیتی نداشته و مشتری بایستی از پست جمهوری اسلامی پیگیری های لازمه را انجام دهد.
* با استفاده از این روش هزینه ای برای ارسال، پرداخت نکرده و ارسال شما کاملاً رایگان می باشد.
ارسال با پیک موتوری :
* این روش مخصوص مشتریان در سطح شهر تهران و کرج بوده و هزینه ارسال پس کرایه می شود.یعنی هزینه ارسال به مشتریان اعلام شده و مشتری زمانی که پیک به درب منزل یا مقصد رسید هزینه پیک را به صورت نقدی یا روش های دیگر به مامور پیک پرداخت می کند.
خرید حضوری:
* خرید حضوری نداریم.بلکه تحویل حضوری داریم.شما عزیزان قبل از مراجعه هماهنگی های لازمه را در تلگرام، ایتا یا روبیکا انجام داده و سپس برای تحویل محصول تشریف می آوردید.
نکات و قوانین مربوط به ارسال و پرداخت:
* در صورتی که به هر علت قادر به ثبت سفارش خود نبودید، در تلگرام-ایتا-روبیکا با شماره 09386551892 در ارتباط باشید تا ما سفارش شما را ثبت کنیم.
* روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است. ثبت سفارش در جعبه کادو به صورت شبانه روزی ممکن بوده و در صورت ثبت سفارش در ایام تعطیل، در اولین روز کاری به آن رسیدگی میگردد.
* فروشگاه جعبه کادو به منظور اطمینان خاطر مشتریان خود در آغاز کار اقدام به دریافت نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت نموده است که در پایین تمامی صفحات سایت قابل مشاهده می باشد. این نماد خود باعث اعتماد بیشتر مشتریان ما در خرید و پرداخت های اینترنتی خواهد بود.
* لطفاً در هنگام ثبت سفارش تلفن های معتبر و پاسخگو را ثبت نمایید چرا که بعد از ثبت سفارش برای تایید صحت آن با شما تماس گرفته می شود و درصورت پاسخگو نبودن سفارش شما لغو می گردد.
* در صورتی که خواهان تحویل فوری محصول خود هستید حتما از روش "ارسال با پست پیشتاز " و یا "ارسال با پیک موتوری " استفاده نمایید.
* کاربر در هنگام ثبت سفارش موظف به وارد کردن اطلاعات دقیق خواسته شده (مخصوصا آدرس، شماره تلفن ثابت و همراه) می باشد تا امکان پیگیری و ارسال سفارش برای جعبه کادو وجود داشته باشد.
* درصورتی که سفارش دچار نقص و یا آسیبی باشد حتما تا ۴۸ ساعت کاری بعد از تحویل به اطلاع فروشگاه جعبه کادو رسانده شود تا بعد از انجام بررسی و تایید مشکل، در صورت مقصر شناخته شدن فروشگاه، نسبت به بازگرداندن کالا و تعویض یا واریز هزینه محصول به حساب مشتری اقدامات لازم صورت پذیرد. در صورت گذشت بیش از ۴۸ساعت از زمان دریافت کالا وجود نقص و عیب در کالای دریافتی پذیرفتنی نیست.
* کد سفارشات ثبت شده توسط کاربران از طریق ایمیل و پیام کوتاه به اطلاع آنها خواهد رسید و پس از آن نیز فروشگاه جعبه کادو سریعا کالا را پردازش نموده و جهت ارسال کالا با مشتری تماس میگیرد و در صورت تایید تلفنی کالا بسته بندی و ارسال می گردد.
* حق کنسل نمودن سفارش برای مشتری پس از ثبت سفارش محفوظ بوده و در صورت موجود نبودن محصول برای مشتری امکان تغییر سفارش وجود دارد و در غیر اینصورت و عدم تمایل مشتری هزینه به حساب وی عودت داده می شود.
* محصولات روزانه از لحاظ قیمت به روز رسانی میشوند و در صورتی که محصولی موجود نباشد در سایت اطلاع رسانی می شود.